חסמו את יציאתו מהמספרה

מאה שערים: קיצוניים תקפו את יוסי דייטש; תלמידי 'סלונים' הגנו עליו

סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש מצא עצמו מותקף שוב בשכונת מאה שערים בידי קיצוניים שעה ששהה במספרה. תלמידי ישיבת סלונים הגנו עליו וחילצו אותו מהמקום (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יוסי דייטש. ארכיון (באדיבות המצלם)

שוב זה קורה: סיקריקים וקיצוני נטורי קרתא תקפו בשעות הצהריים (רביעי) את סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש מ'יהדות התורה' וחולץ ללא פגע בסיוע של עוברים ושבים ותלמידי ישיבת 'סלונים' הסמוכה.

ל"כיכר השבת" נודע כי דייטש שהגיע להסתפר במספרת אבנר בשכונת מאה שערים בה הינו מסתפר במשך שנים רבות הותקף בצעקות ונאצות על ידי אותם פוחזים.

קודם לכן, יצאה קריאה אצל הקיצוניים לבוא ולהפגין בשוק מאה שערים נגד חבר המועצה יוסי דייטש. לטענתם, דייטש "מלשין" נגד תולי המודעות על גזירת הגיוס.

למקום הגיעו מספר מפגינים וניסו לחסום את יציאתו של דייטש מהמספרה ובכך כנראה לעורר מהומה גדולה יותר עם התאספות מפגינים נוספים.

תלמידי ישיבת סלונים הלומדים בסמוך הגיעו למספרה והגנו בגופם על דייטש כאשר הם מגרשים את אותם קיצונים ומסייעים לו להיחלץ מהמקום.

כזכור, לפני כשבועיים וחצי, בעיצומה של שבת קודש, הותקף דייטש בידי קיצוניים במאה שערים, שעה שעשה את דרכו לתפילת שחרית של שבת ואלו זרקו לעברו 'משולשי קוגל'. חסידים סלונים הצליחו לחלצו ללא פגע.

בעקבות התקיפה ראש עיריית ירושלים ניר ברקת סיכם עם מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי לפתוח בחקירת משטרה בנושא. הלוי אמר לברקת כי הוא ילווה באופן אישי את חקירת המשטרה במטרה למגר את התופעה.

ברקת יזם שיחת ועידה בין דייטש לניצב הלוי בה הבהיר ברקת כי "אין להשלים עם תופעות אלימות מצד קיצוניים, המאיימים על שלומם וביטחונם של נציגי ציבור בעיר". לדבריו: "אלו מעשים הראויים לכל גינוי ציבורי וכי המגזר החרדי בעצמו סובל ממעשים אלו של קיצוניים משולי החברה".

לפני כחצי שנה הותקף דייטש, בליל שבת על ידי עשרות סיקריקים שהתאספו סביבו בזמן שצעד עם בנו הגדול בשכונה בדרכם לטיש של האדמו"ר מסלונים. דייטש ובנו הצליחו להימלט מהמקום והמשיכו לבית המדרש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר