השוטר הגנב

כך בלש "ניקה" דירה בבני ברק מכסף ותכשיטים

בכתב האישום החריג שהוגש היום מתואר כיצד ניצל בלש משטרתי את תפקידו כדי לחדור לדירת מגורים בבני ברק ולגנוב ממנה אלפי שקלים ואוסף תכשיטים שעבר בירושה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הרצל יוסף, ynet)

בלש משטרתי מואשם היום (רביעי) כי לפני כחצי שנה, לאחר שביצע חיפוש בדירת מגורים בבני ברק, גנב מתוכה כסף ותכשיטים.

בכתב האישום מתואר, כי בשעות הצהריים של אחד מימי חודש יולי האחרון, הגיע הבלש ארתור עקיבאייב (35, פתח תקווה) עם צוותו לביתו של ה.י, תושב בני ברק, על מנת לבצע חיפוש בדירה מכוח צו חיפוש.

במהלך החיפוש הוא איתר במקום מעטפה השייכת למתלונן ובה כ-7,500 שקלים במזומן. הדייר נשאל למקור הכסף, ולאחר שענה הושבה לו מעטפת הכסף עד לתום החיפוש.

בהמשך, איתר הצוות בארון חדר השינה קופסה ובה שקית תכשיטי זהב, הכוללת עשרה צמידי זהב 18 קראט מסוגים שונים, שש טבעות זהב, שרשראות זהב (חלקן משובצות יהלומים), מספר זוגות עגילי זהב ושני שעוני נשים מזהב אשר אחד מהם משובץ יהלומים.

הדייר נשאל למקור אוסף התכשיטים, והשיב כי מדובר בתכשיטים שקיבל בירושה מאמו ומאחותו. הואיל וכך, אוסף התכשיטים לא נתפס והוחזר למקומו.

בסיום החיפוש, עוכב הדייר ונלקחו לתחנת המשטרה. טרם עזיבתו את הדירה, הוא הוציא מכיסו את מעטפת הכסף, הניח אותה על הספרייה בסלון, נעל את הדירה ומסר לבלש המשטרתי את מפתחות דירתו, כבקשתו.

באותו יום, אחר הצהריים, בעוד הדייר מעוכב בתחנת המשטרה, נטל הבלש קטנוע משטרתי, נסע לדירה, נכנס אליה באמצעות המפתח וגנב מתוכה את מעטפת הכסף ואוסף התכשיטים.

בשל כך, מואשם כאמור עקיבאייב, בעבירות של גניבה בידי עובד ציבור והתפרצות למקום מגורים.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל התנהגות שאינה עולה בקנה אחד עם הערכים והנורמות המצופות משוטרים. עם קבלת חומרי החקירה בעניינו של השוטר, הוחלט על הוצאתו לחופשה כפויה לאלתר ולאחרונה נערך לו שימוע לשקילת המשך שירותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר