הביטול - טכני בלבד

ליברמן אישר את פגישת הרב הצבאי והראשון לציון

לאחר שדובר צה"ל הודיע כי הפגישה בוטלה מסיבות טכניות - כפי שדווח ב"כיכר השבת", שר הביטחון ליברמן מודיע כי אישר את פגישת הרב אייל קרים עם הראשון לציון הגר"י יוסף (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרמטכ"ל והראשון לציון (באדיבות המצלם )

דובר צה"ל ומשרד הביטחון מכחישים היום (רביעי) את הדיווחים בכלי התקשורת השונים בתחילת השבוע כי נאסר על הרב הצבאי הראשי תא"ל אייל קרים להיפגש עם הראשון לציון ונשיא בית הדין הרבני הגדול הגאון רבי יצחק יוסף, כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת".

בתחילת השבוע דווח בכלי התקשורת כי הרמטכ"ל סירב לאשר לרב הצבאי הראשי להיפגש עם הראשון לציון וזאת על רקע הודעת שר הביטחון אביגדור ליברמן במופע ההתרסה בשבת, כי אסור על הרב הראשי להיכנס לבסיסים צבאיים וזאת בשל שיחת הגיבוי שהעניק לרב שמואל אליהו, רבה של צפת, במאבקו נגד שירות משותף בצה"ל.

יודגש כי ב"כיכר השבת" דווח לראשונה כי הפגישה לא בוטלה בעקבות הנחייה כזו או אחרת אלא אך ורק בשל הלווית ר' אליהו עובדיה ז"ל, דודו של הראשון לציון. כמו כן דווח ב"כיכר השבת" כי הרב קרים ביקש להיפגש כבר השבוע עם הרב יוסף, אך הדבר לא התאפשר.

הבוקר מכחיש דובר צה"ל את הדיווחים בכלי התקשורת ומסר כי "הפגישה עם הראשון לציון, הרב יוסף, בוטלה מסיבות טכניות. אין הנחיה שלא לפגוש את הרב".

הערב, גם שר הביטחון אביגדור ליברמן הודיע כי הוא מאשר לרב הצבאי תא"ל אייל קרים להיפשש עם הראשון לציון.

יצוין כי כל פגישה של גורם צבאי עם אישיות אזרחית מחייבת את אישור שר הביטחון ולכן ליברמן מפרסם הערב את ההודעה על אישור הפגישה לאחר שהיא תואמה ונקבעה עם לשכת הראשון לציון.

עם זאת בלשכת ליברמן הודיעו כי "במסגרת הפגישה תובא בפני הרב הראשי מורת רוחם של שר הביטחון ושל צה"ל מתמיכתו בדברי הרב אליהו".

עוד נמסר כי "שר הביטחון שב ומבהיר כי הרב הראשי והרבנים אבינר ואליהו לא ישתתפו באירועים במסגרת צה"ל, עד אשר יחזרו בהם מדבריהם החמורים נגד הרמטכ"ל ונגד צה"ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר