מאות כבר השתתפו באתגר הברכות הגדול של פריגת

בפריגת, מותג משקאות הפרי המוביל בישראל, שמחים לציין את ההיענות לאתגר הברכות הגדול והייחודי. במסגרת הפעילות משתתפים בטריוויה טלפונית על הלכות ברכות ויכולים לזכות במגש פירות מיוחד לט"ו בשבט (אוכל, שיווקי)

פריגת. (צילום: יחצ)

משתתפים בטריוויה אטרקטיבית בנושא ברכות ויכולים לזכות במגש פירות יוקרתי לט"ו בשבט

בימים הראשונים התקבלו בטלמסר הפעילות אלפי שיחות של משתתפים מכל רחבי הארץ שניסו את מזלם בחידון המיוחד. מתוכם, זכו בכל יום בפרס הגדול חמשת המשתתפים שענו נכון והכי מהר על השאלות.

שולטים היטב בהלכות ברכות? קנו 2 בקבוקי משקה קל 1.5 ליטר של פריגת, התקשרו לטלמסר 03-3738888 והשתתפו בטריוויית ברכות מאתגרת במיוחד.

בכל יום, 5 המשתתפים שיענו נכון והכי מהר על השאלות במשחק, יזכו במגש פירות יוקרתי ויפהפה לקראת ט"ו בשבט.

פריגת מביאה כבר למעלה מ-70 שנה טעמי פרי עסיסיים לצרכנים בישראל. מגוון המשקאות הקלים של פריגת בכשרות הרב לנדא שליט"א מאפשרת לצרכני המהדרין ליהנות ממשקאות קלים ללא חומרים משמרים ובמגוון טעמי פרי עסיסיים וטעימים.

הפעילות הייחודית נערכת לקראת ט"ו בשבט, שבו לפירות ולברכות יש מקום של כבוד על השולחן. אתגר הברכות קורא לצרכני המהדרין לאתגר את עצמם בנושא הברכות ולקבל הזדמנות לזכות בפרס שמותאם במיוחד לט"ו בשבט.

פריגת מזמינה את צרכני המהדרין להשתתף באתגר הברכות הגדול, ליהנות ממבחר משקאות טעימים ועסיסיים, ואולי להצטרף לזוכים במגש פירות מיוחד!

הפעילות מתקיימת עד לתאריך 29.1.18 י"ג בשבט.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר