התאונה בשומרון

האב השכול הגיע מבית החולים וספד לילדיו: "שרשרת אסונות"

אורי בת ה-12 ורואי בן ה-8 שנהרגו אתמול בתאונה הקשה בשומרון, הובאו למנוחות בבית העלמין בשבי שומרון, האבא הגיע להלוויה מביה"ח, האם עדיין במצב קשה. תיעוד (חדשות)

האב בלווית הילדים (צילום: עמית שאבי, Ynet)

אוהד ליפניק, שנפצע ואיבד את שני ילדיו בתאונה הקשה אתמול (שלישי), הגיע מבית החולים מאיר בכפר סבא בו הוא מאושפז מאז התאונה, בכדי ללוות את ילדיו רואי ואורי ז"ל בדרכם האחרונה. ההלוויה התקיימה בבית העלמין בשבי שומרון. אם הילדים שירלי והאח בן ה-13 שאמור לחגוג את בר המצווה שלו בחודש הבא, עדיין מאושפזים במצב קשה.

(צילום: עמית שאבי, Ynet)

האב ספד לביתו בת ה-12: "אורי נולדה קצת אחרי מלחמת לבנון השנייה. היית העוזרת הבכירה שלנו בבית ותמיד התנדבת לשטוף את הבית לפני שבת, תמיד עם חיוך שהאיר לכל השבת. קראנו לך כך בגלל הפסוק, 'קומי אורי כי בא אורך וכבוד ה' עליך זרח'".

בהספד לבנו אמר: "רואי אהרון, כמה נחת הבאת לנו. תחסר לנו בשולחן שבת. תמיד ידעת את כל התשובות. אורי ורואי, בתי ובני. אני נפרד בשם אמא ובשם אחיה שבבית החולים. אני לא מבין איזה שרשרת אסונות".

רבה של העיר צפת הרב שמואל אליהו הספיד גם הוא: "אין מה לומר, מה אפשר לומר, הילדים האלו שוכבים כאן והכול בגלל נהיגה פרועה מאנשים שאין להם כבוד לחיים, כבוד לחיוך, כבוד לשמחה, כבוד לילדים. מאנשים שבזים לחיים. איזה כאב. אי אפשר לנחם. באנו כל הקהל הגדול לומר לך אמא שלא התעוררה שהקב"ה ישלח לך רפואה שלמה".

עמית שאבי

רב המועצה האזורית שומרון הרב הרב אליקים לבנון ספד אף הוא ואמר: "אנחנו פונים בתפילה ובברכה לחזק אותך אבא יקר, שתעמוד על רגליך ושהרופאים יצליחו במשלח ידם להחזיק ולתמוך במשפחה. כעובד מדינה אסור לי לדבר סרה אבל צריך לומר - מעל 50 שנה של נהיגה פרועה היא של ציבור מסוים. רסנו את הציבור הזה. נוחו בשלום ילדים מתוקים".

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה עולה כי הנהג הפלסטיני נסע במהירות מופרזת, פגע במעקה בטיחות, נזרק למרכז הכביש - וחסם את נתיב הנסיעה של הרכב שבו נסעה משפחת ליפניק, שהייתה בדרכה מכיוון כפר יונה אל ביתה בשבי שומרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר