הערב בירושלים

הרבנים הספרדים יתכנסו נגד "גזירת גיוס בנות"

רבנים וראשי ישיבות ספרדים יתכנסו הערב (חמישי) לעצרת הסברה ומחאה נגד "גזירת גיוס בנות" באולמי 'תמיר' בירושלים • "כל מי שדם יהודי זורם בעורקיו לא יכול להחריש" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אחת המודעות (באדיבות המצלם)

רבנים וראשי ישיבות ספרדים יתכנסו הערב (חמישי) לעצרת הסברה ומחאה נגד "גזירת גיוס בנות".

בימים האחרונים פרסמו הרבנים הספרדים מכתב חריף, בו כתבו כי "אנו רואים בזה גזירת שמד והעברה על דת אשר אנו מצווים עליה יהרג ואל יעבור".

מלבד התייחסות הרבנים במכתבם לענין התייצבות הבנות, על כך כתבו כי "ובזאת אנו מזהירים באזהרה חמורה לכל בנות ישראל כי אין שום היתר לשום בת סמינר להופיע בשום אופן בלשכות הגיוס", הרבנים גם כותבים כי ישנה התנכלות מצד הצבא לבנות ישראל הכשרות וניסיון לגייסם לצבא או לשירות לאומי.

איגוד בני התורה הספרדים שמוביל את המאבק בנושא, מפרסם מודעות ברחבי הערים החרדיות בהם נכתב: "הצילו!!! בנותינו בסכנה! מזה תקופה ארוכה שהצבא החל להתנכל בכל מיני דרכים לבנות שומרות תורה ומצוות, ואפילו לתלמידות סמינרים ממש, בניסיון לערער מוסכמות יסוד שקבועות בלב כל איש ואשה מישראל.

"כעת, החלו דיונים בוועדת חוץ וביטחון, לאשר תקנות חמורות ומסוכנות שעלולות להחריב את כל החומה הבצורה שנבנתה בדם ואש של גדולי הדור הקודם זיע"א. האם יש מי שמסוגל להחריש בשעה גורלית זו?!".

האיגוד מבטיח: "היכונו לעצרת הסברה וזעקה גדולה בראשות גדולי התורה וראשי הישיבות שליט"א להיקהל ולעמוד על נפשנו ולקדם את פני הרעה יחד נזעק בקול גדול".

במודעה נוספת נכתב: "מי לה' אלי!!! עקב ההתנכלות הגוברת לבנות ישראל, והדיונים על תקנות שיפגעו בהסדר הקיים עשרות שנים ולאור זעקת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א: "ומחויבים אנו לעת כזאת לעמוד על נפשנו ולהרעיש תבל ומלואה במחאה אדירה שכמוה לא נהייתה" יהדות ספרד תופיע בהמוניה בעצרת זעקה והסברה בראשות גדולי הדור וראשי הישיבות שליט"א. כל מי שדם יהודי זורם בעורקיו לא יכול להחריש לעת כזאת".

כאמור, הערב יתכנסו הרבנים הספרדים לכנס הסברה וזעקה באולמי תמיר בירושלים בשעה 19:00, כאשר גם המונים צפויים להשתתף בו מסביב לאולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר