נגזר עונש המחבלים

בן הנרצח: "אבא, תקופת הסבל הגיעה לקיצה"

בנו של היהודי הראשון שנרצח בפיגוע האבנים בליל ראש השנה, שפתח את גל הטרור האחרון, במכתב נרגש לאביו אלכסנדר, לאחר שהבוקר גזר בית המשפט את דין המחבלים (בארץ)

כמה מהמחבלים, בבית המשפט (צילום: עפר מאיר, ynet)

"אבא, שנתיים וחצי של סבל, מתחים, אכזבות הגיעו הבוקר לקיצן", כך כותב בנו של אלכסנדר לבלוביץ', ניר, לאחר שהבוקר (חמישי) נגזר דינם של הערבים שהרגו אותו בערב ראש השנה של תחילת גל הטרור לפני כשלוש שנים.

בפוסט שהעלה בפייסבוק, כתב עוד ניר לבלוביץ': "המשפט הסתיים. כפי שהבטחנו, כך עשינו. לא שתקנו, לא הרפינו, ונלחמנו עד האנרגיה האחרונה כדי שימצו את הדין עם רוצחיך. אני מאחל לנו ולכם שלא נכנס לעולם בשערי בית המשפט".

אלכסנדר לבלוביץ' הי"ד (צילום משפחתי)

"בסיומו של משפט ארוך, חמישה בני עוולה הואשמו בהריגה והיום גזרו את דינם. 18 שנה, 15 שנה, 13.5 שנה ו-9 שנים. זה מספיק? בטוח שלא. אבל אנחנו בוחרים לראות את חצי הכוס המלאה. מדובר בעונשים כבדים ביחס למה שהחוק מאפשר. כולי תקווה אחת: שנמשיך בחיים, שאבינו ישאר בזיכרון לעד ושמדינת ישראל תעדכן את חוקיה כדי להחריף את הענישה".

כאמור, בית המשפט המחוזי בירושלים גזר הבוקר עונשים של בין 9 ל-15 שנות מאסר על שלושה מחמשת הערבים שהורשעו ביידוי אבנים על מכוניתו של אלכסנדר לבלוביץ', לאחר שגזר דינם הדומה של השניים האחרים הוכרע כבר בעבר.

זירת הפיגוע, מתוך מצלמת ה'גו-פרו' של אחד השוטרים (משטרת ישראל / ynet)

אלכסנדר לבלוביץ' נהרג כזכור בדרכו לסעודת ראש השנה והיה הנרצח הראשון בגל הטרור שהחל בשנת בשנת 2015. השופט רפי כרמל קבע, כי כל זורקי האבנים שהיו במקום היו שותפים למעשה, מאחר ועל כולם היה לצפות שיידוי האבנים לעבר כלי הרכב עלול להוביל להריגתו של נוסע בכלי הרכב לעברם נזרקו האבנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר