אסון משפ' ליפניק

הסבתא הספידה בבכי: "שני פרחים נקטפו" • צפו

עלזיה כהן, סבתם של הילדים רואי ואורי ליפניק שנהרגו בתאונת הדרכים הקשה בשומרון, הספידה אותם וסיפרה על אישיותם המיוחדת. "אורי תמיד רצתה לעזור ולסייע" (בארץ)

(צילום: באדיבות המשפחה)

הלוויתם של הילדה אורי ליפניק בת ה-12 ואחיה רואי אהרן ליפניק בן ה-8 ע"ה, נערכה אמש (רביעי) בשבי שומרון, כשההורים עדיין פצועים בבית החולים. האב הגיע באמצעות אמבולנס והספיד את ילדיו.

סבתם, אם אימם, הגב' עליזה כהן סיפרה על הכאב העצום של המשפחה לאחר האסון הכבד שהכה בהם, "לא יודעים איך נמשיך הלאה, זה כאב עצום".

"זה עצוב כואב קשה, לא נתפס. שני פרחים שהלכו לנו. ילדים צדיקים", אמרה הסבתא הבוכייה, "רואי בלי כיפה וציצית זה לא רואי ואורי היפה, המתוקה והמקסימה, נשמה טהורה שתמיד אוהבת לעזור, תמיד מושיטה יד, תמיד אוהבת להיות בחברתנו לא לעזוב אותנו כשהיא באה לשבת".

אורי ורואי ע"ה, באדיבות המשפחה

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה בשלב זה עולה כי, רכב המשפחה שנסע מכיוון כללי כפר יונה לכיוון שבי שומרון, התנגש עם חזית הרכב בצד ימין של רכב פלסטיני שהגיע מולו מכיוון שבי שומרון. הרכב הפלסטיני, איבד שליטה לאחר שככל הנראה נסע במהירות שאינה מתאימה לתנאי הדרך, פגע במעקה בטיחות נזרק למרכז הכביש וחסם את נתיב הנסיעה של הרכב משפחת ליפניק.

כוחות מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותה של הילדה אורי בשטח, ופינו את חמשת בני המשפחה הנוספים לבית החולים 'מאיר' בכפר סבא, שם נמסר כי רואי, בןה- 8, הגיע ללא רוח חיים. צעיר פלסטיני בן 21 נהרג אף הוא.

אם המשפחה, שירלי בת 35, וילד נוסף, הבכור בן 13, נפצעו באורח קשה והם מורדמים ומונשמים. האב, אוהד בן 35, נפצע באורח קל עד בינוני. תינוק המשפחה בן כחצי שנה נפצע באורח קל והוא מטופל במחלקת טיפול נמרץ ילדים. יצוין כי ילד נוסף של המשפחה, בן 4, נשאר בבית עם הסבתא וב"ה ניצל מהתאונה.

התפללו לרפואת אהד חנן בן מלכה, שירלי מלכה בת עליזה, אחיה בנימין בן שירלי מלכה, אלקנה אשר בן שירלי מלכה, בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר