חזית חדשה בבית שמש

דרעי עם ליצמן נגד גפני ופרוש: "אבוטבול יהיה ראש העיר"

בעוד ח"כ גפני לא מביע תמיכה במשה אבוטבול לקדנציה נוספת בבית שמש, יו"ר ש"ס דרעי מיישר קו עם ליצמן וקורא לגפני למנוע את הכנסת העיר ל"קלחת בחירות ומחלוקת מיותרת", כלשונו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני, דרעי וליצמן. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הבחירות בבית שמש: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מיישר קו עם שר הבריאות יעקב ליצמן ומביע תמיכה בלתי מסויגת במשה אבוטבול לראשות העיר בית שמש ופותח חזית חדשה נגד יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני וסגן השר מאיר פרוש.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, מסרב לצאת בתמיכה בראש עיריית בית שמש משה אבוטבול לקדנציה נוספת, לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, ובחודש שעבר אף תקף את אבוטבול על התערבותו - לדבריו - בתוך 'דגל התורה', כשהוא מבהיר כי מבחינתו הכל עדיין פתוח.

היום (חמישי) יו"ר ש"ס אריה דרעי תוקף את גפני, מבקש ממנו למנוע מחלוקת בעיר ומבהיר כי "משה אבוטבול יהיה כאן ראש העיר גם בבחירות הבאות, חבל בינתיים להכניס את העיר לקלחת מחלוקת מיותרת".

במהלך סיור בעיר בית שמש התבטא דרעי נגד גפני ואמר כי "חבל יהיה לקלקל את בית שמש ולהכניס אותה לקלחת בחירות מיותרות כאשר כולם יודעים כי התוצאה ידועה מראש ומשה אבוטבול יהיה כאן ראש עיר גם בבחירות הבאות".

דרעי עקץ את גפני ואמר: "אני יודע שהרב ליצמן נמצא אתנו בעניין, אבל אני קורא גם לרב משה גפני וגם לרב מאיר פרוש להצטרף למהלך הזה למען בית שמש. גם בערים שיש ראשי עיר חילוניים לא מחליפים אותם אם הם עושים מלאכתם נאמנה, קל וחומר שמדובר בראש עיר כמו משה אבוטבול שכל היהדות החרדית חייבת לו הכרת הטוב על כך שהרים את קרנה של בית שמש".

"בסופו של יום", הכריז דרעי כשהוא מתכוון להעביר מסר ברור לגפני: "משה אבוטבול יהיה כאן ראש העיר, אם זה לא ילך בדרכי שלום וכבוד זה יהיה במערכה, בבחירות שעברו יישנו כאן בעיר חודש שלם, ואם יהיה צורך נעשה זאת גם הפעם, אבל אני מקווה מאוד שלא נצטרך להגיע לכך, ונתעל את העשייה ואת המרץ לדברים טובים למען התושבים. חבל שבמקום שנעבוד למען פתיחת שנת הלימודים, במקום שראש העיר משה אבוטבול ומחזיק תיק החינוך ישעיהו ארנרייך יעסקו בבניית כיתות ובמציאות פתרונות, הם יצטרכו לעסוק בבחירות".

כזכור, שר הבריאות יעקב ליצמן היה הראשון שהבהיר כי הם תומכים במשה אבוטבול לקדנציה נוספת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר