צפו בווידאו

השרה גילה גמליאל אמרה לנשים החרדיות: "אתן מודל לעם ישראל"

"אני רואה בכן כוח עצום שיכול להוביל את המדינה שלנו למקום טוב יותר", אמרה השרה גילה גמליאל לנשים החרדיות ב"כנס מאמע". לאחר נאומה, אירעה "תקרית" סלפי משעשעת • צפו (פוליטי)

(צילומים: נעמי רטבי)

קרוב ל-1000 נשים הגיעו לכנס "אחת מול כולם" שנערך השבוע במלון וולדורף אסטוריה. בכנס, שנערך על ידי 'כיכר השבת' ומגזין הנשים 'מאמע', נפגשו נשים מובילות ומשפיעות במגזר החרדי בישראל שהצליחו והתקדמו דרך העולם הדיגיטלי.

את הכנס כיבדה בנכחותה השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, שאף נשאה דברים והביעה את הערכתה לנשות המגזר המצליחות לשלב הורות עם קריירה.

"כמה כיף לראות אתכן, הדוגמה והמודל שצריך להציג עבור עם ישראל, עבור תפיסת עולם שאני מנסה להעביר של שילוב הורות וקריירה. כמה זה חשוב ומי כמוכן - המודל המוצלח לכך - יודע".

בדבריה, התייחסה השרה גמליאל למצוקה הכלכלית שיש בחברה החרדית ואמרה כי לנשים החרדיות יש את הכוח לסיים את המצוקה ולפרנס את משפחותיהן באמצעות מקצועות מכניסים.

"אני רואה בכן כוח עצום שיכול להוביל את המדינה שלנו למקום טוב יותר. כשאני רואה את הנתונים על כך כי בחברה החרדית יש מצוקה כלכלית, לכן יש את הכוח לעשות את המהפך, לעשות את השינוי. להוביל מצב שבו אתן תהיינה במקצועות מכניסים ביותר ובכך לפרנס את משפחותיכן בכבוד ולעזור לכל החברה החרדית".

רגע משעשע היה בסוף דבריה, כאשר לבמה עלתה "זקנה" שרצתה לצלם סלפי עם השרה והוציאה בטעות את השלט למזגן במקום את הפלאפון - דבר שהמחיש את הפער הדיגיטלי שבו נמצאת האוכלוסיה המבוגרת, שבו מתעסק רבות המשרד לשוויון חברתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר