צפו בווידאו

"תיזכר לעד": טראמפ ונתניהו נפגשו בשוויץ

"הפלסטינים לא כיבדו אותנו ואנחנו נותנים להם מליארדי דולרים בתמיכה...", אמר היום נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בפתח פגישתו הידידותית עם ראש הממשלה נתניהו • צפו (מדיני)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פגישתם של טראמפ ונתניהו (צילום: מתוך פייסבוק. תמונות: Amos Ben Gershom GPO)

בפורום הכלכלי-עולמי השנתי בעיר דאבוס שבשווייץ, נערכה הערב (חמישי) פגישתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

בפתח הפגישה אמר טראמפ לעיתונאים כי ישוחח עם ראש הממשלה על נושאים רבים, ביניהם מסחר ומעבר השגרירות לירושלים, שהוא מקווה שתחל לפעול כבר בשנה הבאה, בגרסה מוקטנת.

הנשיא האמריקני אף התייחס לתקציבי הסיוע שהאמריקנים מעבירים לפלסטינים, ואמר: "הם לא כיבדו אותנו לפני שבוע כשלא הרשו לפנס לפגוש אותם, ואנחנו נותנים להם מליארדי דולרים בתמיכה, מספרים אדירים. הכסף הזה על השולחן, הוא לא הולך אליהם, אם לא ישבו וינהלו מו"מ. אני אומר לכם, שישראל רוצה לעשות שלום, והם גם יצטרכו לרצות לעשות שלום".

לאחר מכן הודה לו ראש הממשלה נתניהו על הכרזתו בנוגע למעמדה של ירושלים וההודעה בדבר מעבר השגרירות: "זו הפגישה הראשונה שלנו מאז ההחלטה ההיסטורית שלך להכיר בירושלים כבירת ישראל והעברת השגרירות. אני רוצה לומר שזו החלטה היסטורית שתהיה זכורה לעד בלב אנשינו", אמר נתניהו.

אתמול כזכור ניצל נתניהו את הוועידה בדאבוס ונפגש עם שורת מנהיגים, בהם נשיא צרפת מקרון וקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר