אסון משפ' ליפניק

אביהם של אורי ורואי: "יש לי חור בלב" • צפו

ממיטתו בבית החולים, תיאר אוהד ליפניק את תחושתיו הקשות ואת רגעי התאונה המחרידה בה איבד את שני ילדיו ונפצעו אשתו ובנו: "זה היה כמו בסרטים", סיפר בפרוטרוט. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
השחזור של האב השכול (צילומים: דוברות מועצת שומרון)

אוהד ליפניק, אביהם של אורי ורואי, שני הילדים שנהרגו בתאונת הדרכים הקשה השבוע בה נפצעה גם אשתו שירלי ובנו בנימין, תיאר היום (חמישי) את רגעי התאונה המחרידה ואת תחושותיו הקשות.

"בגוף אני מרגיש בסדר, אבל יש לי חור בלב", אמר האב ממיטתו בבית החולים, וסיפר: "זה היה כמו בסרטים, אתה רואה רכב שפשוט עף עליך במהירות מטורפת. אני לא זוכר אם הספקתי לבלום או לא, אבל מיד אחרי זה ראיתי את הרכב בחושך מתקרב ו...בום".

"חזרנו הביתה, אנחנו נוסעים על הכביש, בקטע הספציפי הזה אין כל כך תאורה ויש שם כמה בורות די עמוקים על הכביש מהגשם האחרון, אז צריך לנסוע שם לאט. פתאום אני רואה מולי איזה רכב שעושה צלחות על הכביש במהירות ומיד אחריי זה בום", שחזר אוהד.

"בשניות הראשונות לא כל כך הצלחתי לנשום. אחרי זה כן הצלחתי, פתחתי את הדלת והתקשרתי לבקש עזרה, ביקשתי חילוץ. ואז הספקתי לפתוח את הדלתות של הילדים. הבן הגדול שלי הצליח לצאת לבד, אלקנה התינוק היה בסדר".

"לאט לאט התחילו להתאסף שם כל מיני אנשים שפשוט עברו בכביש ועצרו, חלקם ערבים שבאמת עזרו, הזעיקו אמבולנסים של הצבא ואזרחיים. שירלי הייתה לכודה מקדימה, לא היה אפשר לפתוח את הדלת".

"ראיתי שיש לי שני ילדים מחוסרי הכרה. את רואי הוציאו החבר'ה של אחד התאג"דים ועשו לו החייאה. אורי, הסתכלתי עליה - ממה שהספקתי לראות, לא ראיתי דופק ונשימה, ומשם כבר הגיעו החבר'ה ולקחו אותנו לבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר