"חוצפה ורשעות": הפגין עם "העדה החרדית" - ונאסר

עמרם מרגליות, אברך חרדי המזוהה עם העדה החרדית וחתנו של אחד מבעלי הגמ"חים המוכרים בבירה, החל השבוע לרצות עונש מאסר בגין השתתפותו בהפרות סדר לפני כשנה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חגיגות השחרור של פארזיכרטר, לאחר ההפגנות הסוערות בשנה שעברה (צילום: יעקב לדרמן / פלאש 90)

עמרם מרגליות, אברך חרדי המזוהה עם העדה החרדית, וחתנו של אחד מבעלי הגמ"חים המוכרים בירושלים, נכנס השבוע (שלישי) לרצות עונש מאסר בגין השתתפותו בהפרות סדר לפני כשנה, זאת על רקע מעצרו של אברהם זליג פארזיכרטר בגין אי התייצבות בלשכת הגיוס ועריקות מצה"ל.

בעדה החרדית אמרו השבוע על מרגליות כי "המשטרה נטפלה עליו בעלילות שקריות במטרה לתפסו כקרבן ציבור, ומאז עבר דיונים חוזרים ומתישים בבתי המשפט הציוני, ובימים האחרונים גזרו עליו 3 חודשי מאסר, (כאשר הפרקליטות רצו לעצרו זמנים ארוכים יותר, היה לא תהיה".

"לאור ההחלטה המרושעת של ביהמ"ש", נמסר "התערבו עסקני וועד למען אסירי ציון ולקחו את התיק לידם, והצליחו לקצר את הזמן ב-45 ימי מעצר בלבד, זאת היות שכבר ישב אשתקד במעצר כמה ימים. בסופו של דבר", הם ממשיכים, "נוכה גם מימים אלו, ונשארו 26 יום בלבד – כאשר גם ימים אלו הם חוצפה ופשע בל יכופר, לעצור אברך ת"ח בעל משפחה בעלילות שקריות".

ההפגנות על מעצרו של פארזיכרטר, לפני שנה (כיכר השבת)

לפני כניסתו למאסר, הגיע מרגליות להתברך על ידי גדולי ישראל המזוהים עם העדה החרדית, בהם גאב"ד ירושלים הגרי"ט וייס, ראש הישיבה הגרמ"ד סאלאוויציק, מנהיג 'הפלג' הגר"ש אויערבך, האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק ועוד.

מאוחר יותר, בלילה החופשי האחרון לפני הכניסה לכלא, הגיעו חבריו של מרגליות וערכו יחד איתו מסיבה מיוחדת, במהלכה "ברכו, חיזקו ואימצו אותו".

"היהדות החרדית מכריזה לעומתו: ר' עמרם חזק ואמץ! אל תיפול ברוחך! כולנו עומדים מאחוריך!" נכתב בהודעה שפורסמה לאחר כניסתו של מרגליות למאסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר