בלחץ מלפיד והסקרים? אבי גבאי מעודד את חילולי השבת

יו"ר המחנה הציוני שוחח עם ראש עיריית רמת גן וקרא לו לכנס בהקדם את מועצת העיר ולקיים הצבעה לאישור חוק העזר העירוני שיאפשר פתיחת מרכולים בשבת (חדשות, בארץ)

אבי גבאי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לחוץ מהעלייה של לפיד בסקרים? יו"ר "המחנה הציוני" אבי גבאי, שוחח אמש (רביעי) עם ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר וקרא לו לכנס בהקדם את מועצת העיר ולקיים הצבעה לאישור חוק העזר העירוני שיאפשר עקיפה של החוק האוסר פתיחת מרכולים בשבת.

בהודעה שפרסמה מפלגתו נאמר כי "במסגרת המאבק בחוק המרכולים שוחח גבאי בשבועות האחרונים עם ראשי ערים נוספים בניהם רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים, מוטי ששון, ראש עיריית חולון וחי אדיב, ראש עיריית הוד השרון".

"גבאי הביע תמיכה במאבקם של התושבים להשארת בתי העסק פתוחים בשבת, וקרא לראשי ערים נוספות לחוקק חוקי עזר עירוניים שיאפשרו את פתיחת המרכולים בניגוד להצעת החוק של הממשלה". גבאי הדגיש בשיחתו עם זינגר את "החשיבות בקביעת אופי השבת בעיר על פי רצונם של התושבים".

לדברי גבאי: "אנחנו מכבדים את השבת אבל מתנגדים לכפייה דתית. תושבי רמת גן צריכים לחיות את חייהם כפי שהם רוצים ולא להיות בני ערובה של שר שיחליט עבורם אם בעיר שלהם יפתחו מרכולים בשבת או לא. אני מאמין בחופש של כל קהילה לקבוע את הכללים שלה ולהיאבק ולמחות על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר