שיטפונות ושלג

שלג החל ליד צפת: המשטרה סגרה כבישים

כבישים בתוך צפת ומחוצה לה נחסמו לתנועה בשל השלג. "ננקוט באפס סלחנות כלפי נהגים שיסכנו עצמם ואת הציבור במעשיהם הפזיזים", אומרים במשטרה בשל מזג האוויר (רכב)

(צילום: דוברות המשטרה)

לפני זמן קצר החל לרדת שלג באזור צפת , כחלק מאמצעי הזהירות עקב סכנת ההחלקה נחסמו לסירוגין הכבישים: כביש 89 בקטע שבין גוש חלב לחורפיש וכבישים פנימיים בשכונה הצפונית בצפת. שוטרי משטרת ישראל מכווינים את התנועה במקום.

בעקבות שלג שהחל להיערם על כבישים בצפון רמת הגולן, כחלק מאמצעי הזהירות עקב סכנת ההחלקה נחסמו מקטעי כבישים: כביש 99 מפל סער, כביש 959/978 צומת ווסט וכביש 98 עין זיוון. מפלסות פעלו לפינוי הצירים. שוטרי משטרת ישראל מכווינים את התנועה במקום.

סמוך לשעה 12 בצהריים הודיעה המשטרה כי כלל צירי התנועה שנחסמו באזור צפת וצפון רמת הגולן נפתחו לתנועה.

לקראת מזג אוויר הגשום הצפוי על פי הערכות מטאורולוגיות להיכנס לאזור דרום, במשטרה קוראים לציבור להיערך מבעוד מועד ובעיקר לשנות ולהתאים את נהיגתם בכלי הרכב בהתאם לתנאי הדרך ולהישמע להנחיות השוטרים בצירי התנועה. "נפעל ביד נוקשה נגד אלו שיסכנו, תוך נהיגה פוחזת וחסרת אחריות, את עצמם ובעיקר את הציבור הנורמטיבי" הדגישו במשטרה.

במהלך סוף השבוע הקרוב צפויה מערכת גשמים, יתכן סוערת, לשהות מעל אזור הדרום, נחלים מדבריות מעברי כביש ועוד.
גם הפעם קוראים במשטרה לציבור להכין עצמו מבעוד מועד למקרה של הצפות בערים השונות ומדגישים כי היערכות שכזאת מפחיתה את הסיכוי לנזקים, משפרת את הביטחון האישי של התושבים, והחשוב מכל, מונעת פגיעות בנפש.

כמו כן, במשטרה פונים ומבקשים מציבור הנהגים לבדוק את רכבם עוד בטרם הגעת מזג האוויר הסוער לאזורינו וכמו כן לשנות ולהתאים את הרגלי הנהיגה בהתאם לתנאי הדרך.

"הפעם", מדגישים במשטרה, "ננקוט באפס סלחנות כלפי נהגים שיסכנו עצמם ואת הציבור במעשיהם הפזיזים במטרה להיכנס אל אזור המוגדר כמסוכן בשל הצפות וסחף, וזאת תוך סיכון ממשי של חייהם". בכוונת המשטרה לאכוף בחומרה נגד נהגים שלא יצייתו להנחיות השוטרים בחסימות במידה ויהיו בכבישים ובאזורים רווי סיכון, דוגמת - כביש 90 אזור ים המלח, וכביש 234 גשר צאלים. "מעשים אלו מהווים סכנה ממשית לשלומם וחייהם של אותם נהגים ויושבי רכבם", הבהירו במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר