רייצ'ל: קחו את עצמכן בידיים ורוצו הכי רחוק

מה בין מורה בבית יעקב, לאימא שנפרדת מהתינוקת שלה בת השבועיים בדרך לטורקיה, ברכה מהרבנית קנייבסקי, אימפריית אופנה צנועה ואיכותית וכמובן, דיגיטל? (עיצוב, מאמע)

רייצ׳ל הורוביץ | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

המורה רוחי, כך קראו לי אז, אשה צעירה נשואה לאברך, מורה בבית יעקב ואמא מרוגשת לתינוקת יפיפיה.

אם הייתן מספרות לי אז שיום אחד אמצא את עצמי יושבת על במה אחת מול מאות נשים ומספרת את זה, הייתי פותחת עליכן זוג עיניים, אני? במה? דיגיטל? יש לי ילדה לטפל בה ושיעור להכין למחר, איפה זה ואיפה אני.

20 שנה חלפו מאז, עולמות השתנו, תפקידים התחלפו, יעדים נכבשו והמורה רוחי הורביץ הפכה לרייצ׳ל ה׳ - Rachel H. מותג אופנה מוביל במגזר.

השבוע נקראנו לאותה במה, נבחרתי להיות "האחת באופנה" ולספר את הסיפור שלנו, יחד עם נשים יקרות עם רזומה של עשייה וסיפורי השראה והצלחה, לצד הרבנית יהודית יוסף, ראש הסגל של בית הנשיא, רבקה רביץ, עורכות הדין עומר ינקלביץ ורבקה שורץ ועוד, כל אחת הביאה את הצד שלה בשימוש הנכון בכלי הזה שנקרא דיגיטל.

ובדרך לבמה, חשבתי לעצמי, כן המורה רוחי, זה לא מצחיק, את כאן היום, במגרש של הגדולים, אולי, אבל לגמרי לא התחלנו על שום במה ולאור שום זרקור.

את תפקידי בבית הספר סיימתי לאחר שבברכתה של הרבנית קנייבסקי ע״ה הצטרפנו לרשת האופנה פיפו ובהמשך הקמנו את המותג רייצ'ל, ב-20 השנים האחרונות ידענו עליות ומורדות, קשיים והצלחות.

אני זוכרת את עצמי יושבת במונית, רגע אחרי שסיימתי להניק את בת השבועיים שלי והשארתי אותה בוכה בידי הבייביסיטר. בדרך לשדה התעופה, התפרקתי ובכיתי כמו תינוק, היו רגעים שרציתי לחזור להיות המורה רוחי בלי דאגות בלי שאלות של ״זכרתם לעשות מערכת״ בשיחה בינלאומית.

אחרי התינוקת הקטנה ההיא, הגיעו עוד אחים קטנים, שהפעולה הראשונה, אחרי לידתם, עם היציאה מבית החולים, היתה לעשות להם דרכון ולא כי ביליתי בחו״ל עם המשפחה בשביל הכיף, אלא כי לא יכולתי עוד לשאת את הקריעה הזו שלהם ממני, כשהם בני כמה ימים ואני חייבת להיות בטורקיה או בסין או אי שם ברחבי העולם כדי לפקח על פס הייצור.

והיום, מעל במת האירוע של מגזין מאמע, אחרי שאותה תינוקת קטנה, כבר גדלה ונישאה ברוך השם, היום כשאני כבר סבתא לתינוקת אחרת ולא מוותרת על בילוי יומי איתה (בימים שאני מצליחה לא להיות בטורקיה למשל), היום אני רוצה לשתף אתכן בכמה נקודות חשובות שלמדתי בדרך שעשינו:

כן, בכל דרך יש קשיים, אבל אפשר ליפול ואפשר לתפוס כל קושי ולמנף אותו להצלחה ומשם רק לגדול.

לזכור לאורך כל הדרך להאמין! להאמין שלמרות כל קושי וכל מערבולת שמחכה לנו בים החיים, להאמין ביכולת, שלנו, שלך! האמונה הזו רק תביא אותנו רחוק ותכבוש יעדים.

כי כן, אנחנו יכולות!

אני פונה לכל אחת ואחת, יש בך את הכח להצליח, להוביל, להגיע למקומות הכי גבוהים, לאן שרק תרצי.

חריצות, התמדה וסיעתא דשמיא, תגיעי רחוק.

וכן, עם דגש על הבית, על הילדים, לא צריך לאבד את הילדים בגלל העסקים ולא לאבד את העסקים בגלל הילדים, אלא פשוט לעשות עסקים איתם!

לשתף אותם, להיות שם בשבילם ולשים אותם שם בשבילנו, אפשר, עם רצון טוב ותמרון חיובי, אפשר!

ומילה על הדיגיטל? הדיגיטל איפשר לנו להגיע לקהלים חדשים, לחשוף את המותג שלנו לעוד ועוד ציבורים.

זה התחיל בהפקות אופנה שפורסמו ברשת, כשבפרינט החרדי לא יכולנו להציג דמויות מעל גיל 3 וכך עוד ועוד נשים נחשפו לקולקציה שלנו, וירטואלית ויכלו להגיע לחנות אחרי שכבר ידעו מה הן רוצות.

והמשיך באפשרות להזמין דרך הרשת החברתית, אפילו בלי להגיע לחנות, מצב שעזר לנשים בארץ ובעולם שמתגוררות במרחק רב מהחנות, להנות מהבגדים גם בלי לצאת מהבית.

ונגמר באפשרות שלי לשבת ולספר לכן את זה כאן אונליין, איך הייתי עושה את זה בלי הדיגיטל?

והנה אני יכולה לגלות לכן, שבקרוב ממש יעלה לאוויר האתר החדש שלנו (זה כמו לידה תאמינו לי), שם נציג את הקולקציה המלאה לנשים, נערות, ילדות, ילדים, גם הקולקציה הרגילה וגם זו של האירועים (ביקרתן כבר בקומה השניה והמרהיבה של רייצל איוונטס? כי אם לא, זה הזמן!).

מודה למגזין מאמע על הבחירה בנו כמותג אופנה מוביל, מודה לאלוקים על הלווי הצמוד שנים על גבי שנים בדרך לכל הצלחה ועל הכח להתגבר על מכשולים (ויש תאמינו לי יש).

לכו, בנו לעצמכן שיעור השראה, קחו את עצמכם בידיים ורוצו הכי רחוק שיש, אתן יכולות!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית