"אף פעם לא הייתי בשאלה"

השחקן ישראל אטיאס נחשף: שבת וגמרא

הוא שחקן ישראלי מצליח, אבל קודם כל יהודי. נקרא על שמו של הבאבא סאלי, מניח תפילין מידי בוקר, לומד גמרא בכל שבוע ושומר שבת כהלכתה • השחקן ישראל אטיאס נחשף (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ישראל אטיאס. מימין: בסדרה 'שבאבניקים' (צילום: ענת מוסברג - Ynet וצילומסך HOT)

השחקן הישראלי ישראל אטיאס נחשב לאחד השחקנים המצליחים בישראל, אך נראה כי מאחורי הדמות שלו מסתתר יהודי הקרוב מאוד ליהדות. עד כמה קרב? לומד מידי יום גמרא וכמובן מניח תפילין.

בראיון ל'ידיעות אחרונות' מספר אטיאס מדוע הוריו בחרו לקרוא לו בשם ישראל: "בחודש התשיעי להיריון באבא סאלי בא לאמא שלי בחלום ואמר לה: 'אני רוצה את השם שלי בבית שלך'. אחרי שלושה ימים נולדתי".

על פי הדיווח בעיתון, אטיאס לומד מידי שבוע גמרא עם קבוצת שחקנים בניהם: אביב אלוש, דני שטג, איתי תורג'מן, מוריס כהן וגיל דסיאנו.

אטיאס סיפר בראיון: "אנשים כל הזמן שואלים: 'אתה חוזר בתשובה? מתקרב לדת?' מה שמאוד מצחיק אותי. אף פעם לא הייתי בשאלה כדי לחזור בתשובה. אני מחובר לדת ולאמונה מאז שהייתי ילד, למרות שאני לא חובש כיפה. תמיד הלכתי לבית הכנסת וכבר שנים שאני מניח תפילין כל בוקר. אני גם חושב שככל שאני מעמיק יותר בתורה, אני מתפתח יותר כבן אדם וכשחקן. נהיה יותר מחודד".

חודש אלול, ישראל אטיאס בכותל עם רב הסלבס מרדכי חסידים

איך אשתך מסתדרת עם הקרבה שלך לדת?

"אשתי למדה בבית ספר דתי וגם היא שומרת שבת. הציעו לי עכשיו תפקיד בהפקה שחייבת לרוץ גם בשישי בערב, אז ויתרתי. אני לא מוכן לשחק בשבת. אני שומר על השבת גם בגלל המשפחתיות, היא נורא חשובה לי. לא הכל בחיים זה כסף ועבודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר