ההכרזה נדחתה

אריה דרעי מתקשה למצוא מנהל מוניציפאלי

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הפתיע את נציגי ש"ס כשהצהיר כי עד לצאת שבת יכריז מי יהיה המנהל המוניציפאלי של המפלגה, אך בצאת השבת הודיע כי ההכרזה תדחה לפסח (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יעקב כהן)

יו"ר ש"ס השר אריה דערי מתקשה זה כשלושה חודשים למצוא מנהל מוניציפאלי למפלגה, וזה לאחר שהודיע כי החליט להביא גורם חיצוני שינהל את הבחירות במקומו של מנכ"ל ש"ס חיים ביטון, שימשיך לנהל את המערך הכספי.

כזכור, לפני כשלושה חודשים נחשף ב"כיכר השבת", כי במהלך ישיבת סיעת ש"ס רמז דרעי לחברי הכנסת כי בבחירות הקרובות ביטון לא ינהל את המערכת. "אני צריך מישהו שיעסוק בזה 24 שעות, רק בזה, שאין לו עוד תפקיד במקביל", אמר דרעי.

מאז מנסה דרעי למצוא מי יחליף את ביטון, אך מתקשה. אחת הסיבות, רוב הבכירים אליהם פנה יו"ר ש"ס - דחו את ההצעה: "חסר לי צרות? בשביל מה אני צריך להיכנס לתפקיד כה רגיש ולהכריע גורלות של נציגים, לקנות עשרות אויבים", התבטא אחד הגורמים שקיבל את ההצעה.

אך בסוף השבוע הפתיע דרעי את נציגי ש"ס כאשר הכריז "עד מוצאי שבת אכריז מי ינהל את המערכת המוניציפאלית. בנוסף, בהתייעצות עם המועצת, בכוונתי להקים צוות תלמידי חכמים, ללא נגיעות, שהם יהיו הגוף שיופקד על החיבור בין הקבוצות ויכריע בסוגיות המוניציפאליות".

אך, כצפוי, עם צאת השבת הודיע דרעי לנציגים: "הצלחתנו בכל המאבקים היא בזכות ההנהגה הרוחנית שלנו המכוונת אותנו בכל צעד. בעצה אחת עם המועצת הוחלט לדחות את ההכרזה על מנהל המוניציפאלי עד לאחר פסח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר