שוד בנתניה

בן 60 נרצח במהלך שוד; בתו בת 40 נפצעה

בדירה ברחוב נחום בנתניה נמצאה הערב (מוצאי שבת) גופה של גבר כבן 60, מחקירת המשטרה עולה כי הוא נרצח במהלך שוד בביתו, ביתו כבת 40 נפצעה באורח קל עד בינוני (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"א בשבט תשע"ח | 27.01.18
זירת השוד (צילום: עידו ארז, ynet)

בדירה ברחוב נחום בנתניה נמצאה הערב (מוצאי שבת) גופה של גבר כבן 60, מחקירת המשטרה עולה כי מדובר בבעל דירה שנרצח במהלך מאבק עם שודד שפרץ לביתו.

מפרטים ראשונים שמסרה המשטרה עולה כי לאחר השעה 8 בערב הוזעקה המשטרה בעקבות קריאות של אישה לעזרה מדירה ברחוב נחום בנתניה.

שוטרים שהגיעו למקום פגשו באישה שמסרה להם כי היא נאבקה עם אביה בשודד שפרץ לביתו וכי הוא נרצח במהלך המאבק.

בסריקות שערכו השוטרים בדירה, אותרה גופתו של אביה, כבן 60. האישה עצמה, כבת 40, נפצעה באורח קל עד בינוני והיא פונתה לבית החולים 'לניאדו' בעיר.

מעדויות השכנים עולה כי בעל הדירה נרצח במכות פטיש וכי השודד נמלט מהמקום.

יצוין כי בתחילה מסרה המשטרה כי ההרוג שנמצא בדירה הוא הפורץ שמת לאחר מאבק עם האישה, אך לאחר זמן מה עדכנה המשטרה את גרסתה.

ממד"א נמסר כי בשעה 20:17 התקבל דיווח על שני פצועים בדירה בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותו של גבר כבן 70 ופינו לבית החולים לניאדו בעיר את האישה שסובלת מחבלות בפלג גופה העליון.

חובש רפואת חירום במד"א, שוהם סבו ופרמדיק מד"א ירדן דהרי סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו באחד החדרים גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה עם סימני אלימות על גופו. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום.

"אישה כבת 50 שהייתה בסמוך לדירה התהלכה בהכרה מלאה כשהיא סובלת מחבלות בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קל עד בינוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר