תיעוד

הגר"ש אליטוב השתתף ב'שיעור השבועי'

חבר מועצת הרבנות הראשית הגר"ש אליטוב מסר הערב את 'השיעור המקדים' בשיעורו השבועי של הראשל"צ הגר"י יוסף לרגל יום הסתלקותו של האדמו"ר רבי יוסף יצחק מליובאוויטש (חרדים)

הגר"ש אליטוב ב'שיעור השבועי', הערב (צילום: שלומי כהן )

הגאון רבי שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית ומראשי רבני חב"ד בירושלים, נשא הערב את שיעור 'הרב המקדים' בשיעורו השבועי של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף בבית הכנסת היזדים בירושלים.

במשך ארבעים דקות, הפליג הרב אליטוב במעלתם של בעלי ההילולה הרש"ש והרבי יוסף יצחק מליובאוויטש וקרא לציבור לקבוע עיתים לתורה בלימוד מוסר, קבלה וחסידות שהם התרופה היום לכל פגעי הזמן.

"אין שום דרך אחרת להתקרב להקב"ה, חוץ מלימוד התורה", אמר הרב אליטוב והאריך במעלתו של הגר"י יוסף "שחורש את הארץ ומרביץ תורה למאות אלפים ובכך ממשיך את מסורת אביו הגדול זצ"ל".

הרב אליטוב ייחד דברים למעלה האמונה והבטחון המוחלט בישועת השם כשם שבני ישראל שרו את השירה עוד לפני שהים נקרע לשניים: "הדרך המוכחת ליציאה מהמיצר, היא האמונה המוחלטת בישועת ה׳. אמונה בלי חכמות וללא פלפולים. אלא אמונה תמה וטהורה של אבותינו ואמןתנו שהשליכו את יהבם על השם, לא דאגו מפרנסת בני ביתם וחיו בתודעה מתמדת כי ה׳ נמצא איתם בטוב וברע. אסור שהאמונה הזאת תישאר רק נחלת הדורות הקודמים. חייבים להנחיל אותה לצעירים. לדורות הבאים".

קול חב"די ספרדי אותנטי בהיר וצלול הוא קולו של הרב שמעון אליטוב שגדל ב׳פורת יוסף׳ ערש הגידול של גדולי הספרדים ונמנה עם רבני חב"ד ורבני ירושלים. הוא הקול הספרדי הברור שמשקף את החיבור בין יהדות ספרד המפוארת לחסידות חב"ד המעטירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר