פנצ'ר אחרי פנצ'ר

הבור המסוכן - והמחדל: סכנה ביציאה מהעיר מודיעין עילית

אלפי נוסעים היוצאים מהעיר מודיעין עילית מופקרים לאחר שרכביהם נתקלים בבור שנפער באמצע הכביש ומסכן את שלומם • "כיכר השבת" בדק לאן נעלמו העירייה ו"נתיבי ישראל"? (חרדים, חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האזינו לאחת הפניות ל'נתיבי ישראל' - שעדיין לא נענו (צילומים: באדיבות המצלם. הקלטות: צביקה גולובנצ'יץ)

בימים האחרונים נתקלו אלפי נהגים חרדים בתופעה מקוממת שאף עלולה לגרום לסכנת חיים ממשית, ועשרות רבות מהם אף ניזוקו ממנה: מעט לאחר היציאה מהעיר מודיעין עילית, נפער לו בור באמצע הכביש.

הגשמים הרבים שירדו לאחרונה, מתברר, גרמו לקריסת חלק ממרבד האספלט ויצרו שקע גדול. מאז שהדבר אירע, פוגשים הרכבים את הבור, ויוצאים ממנו כשצמיגי גלגליהם מפונצ'רים ועם נזקים נוספים.

עדי ראייה רבים מתארים, כי לעתים קרובות התופעה המרגיזה אף הובילה לפקקי תנועה כבדים, כשטור ארוך של מכוניות משתרך לו מאחורי רכב ש'הותקל' מהבור.

כפי שנודע ל"כיכר השבת", לאחר פניות רבות לחברת 'נתיבי ישראל', הגיעו למקום ביום חמישי האחרון אנשי החברה האמונה על תיקון תקלות מסוג זה, אך המצב עדיין לא חזר לקדמותו.

אחד מהנהגים, שרכבו ניזוק באופן משמעותי, מתאר: "אני יוצא מהעיר במהירות רגילה, כשלפתע - עצירה פתאומית, על גבול ההתהפכות. אני יוצא החוצה מהרכב, ורואה ששני הגלגלים התפנצ'רו לגמרי. לא היתה לי ברירה אלא להזמין גרר, מה שגרם כמובן לפקקים אדירים בכביש הצר והפקוק ממילא".

הכביש המוזנח. אילוסטרציה

נהגת אחרת מוסיפה ל"כיכר השבת": "הייתי עם הילדות ברכב, ואין לי מלים לתאר את הבהלה שהן נתקפו בה מזעזוע המכונית כשהיא נתקלה בבור. אחת מהן הקיאה מעוצמת העצירה הפתאומית".

כאמור, נהגים לא מעטים מיהרו לפנות לחברת 'נתיבי ישראל' - אך נכון לרגע זה התקלה החמורה, שאף עשויה לגרום לסכנת חיים, טרם טופלה.

פניה דחופה ל'נתיבי ישראל', מלפני שבוע!

יצוין, כי רבים מפנים אצבע מאשימה אל עיריית מודיעין עילית, גם בשל העובדה כי ההבטחה הנושנה לפתוח כביש גישה נוסף לעיר עדיין כידוע לא מומשה, וגם - כפי שהיטיב לבטא אחד הנוסעים - "בכל עיר נורמלית לא היו חולפים כמה שעות עד שהעירייה היתה 'הופכת שולחנות' - והתקלה המסוכנת היתה נפתרת. אצלנו פשוט לא איכפת לה מהתושבים".

תגובות העירייה ו'נתיבי ישראל', אליהם פנה אתר "כיכר השבת", לא נמסרו כראוי, עד למועד פרסום הידיעה. לכשיגיעו, הן יפורסמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר