בעת ביקור פנס

רב הכותל מתנצל על "תקרית העיתונאיות" בכותל

לאחר שבזמן ביקורו של סגן נשיא ארה"ב בכותל המערבי, הוצבו העיתונאיות בעמדת סיקור אחורית ביחס לעיתונאים, מה שעורר את זעמן, משגר היום הרב רבינוביץ' מכתב התנצלות על כך (ברנז'ה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
רק העיתונאים הורשו לעמוד קדימה, בעת ביקור פנס בכותל (צילום: מתוך הטוויטר של טל שניידר)

רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ', שלח היום (שני) מכתב התנצלות למערכת 'גלובס', זאת בשל טענות ליחס משפיל ומפלה שקיבלה הכתבת המדינית של העיתון, טל שניידר, מאנשי האבטחה והקרן למורשת הכותל, בעת ביקור סגן נשיא ארה"ב מייק פנס ברחבת הכותל המערבי בשבוע שעבר.

בתום ביקורו של פנס ברחבת הכותל, התחוללה סערה בכלי תקשורת בארץ ובחו"ל לאחר שהוחלט להפריד את העיתונאיות מהעיתונאים באמצעות מחיצה, ולמקם אותן בשורה מרוחקת, שמנעה מהם לצלם ולדווח על האירוע בצורה מקצועית.

טל שניידר, עיתונאית 'גלובס', כתבה בחשבון הטוויטר שלה לאחר התקרית: "הפרדה בכותל המערבי. הנשים תקועות בהפרדה ולא יכולות לצלם, לעבוד. נשים עיתונאיות הן אזרחיות סוג ב'. הצלמות האמריקאיות מתחממות על נציגי הבית הלבן בטירוף. כל הגברים עומדים בסבבה שלהם וחוסמים לנו את קו הראיה".

בשל כך מערכת העיתון אף דרשה הבהרה מרב הכותל, והיום היא אכן הגיעה, במכתב התנצלות רשמי של הרב שמואל רבינוביץ'.

הרב הכותל לצד סגן הנשיא במהלך הביקור (צילום: Mendy Hechtman/Flash90)

וכך הוא כותב לעורכת העיתון נעמה סיקולר: "קיבלתי את מכתבך ואני מאוד מעריך את גישתך. אשמח מאוד לתאם פגישה וביקור בכותל המערבי בקרוב. הזמנה זו היא לך - ולכל מי שאת מוצאת לנכון".

רב הכותל הוסיף: "אבקש בהזדמנות זו גם להביע את צערי על עוגמת הנפש שהייתה לכתבת המדינית של עיתונכם, ואני מקווה כי לאחר הפגישה אכן יתבהרו הדברים".

מכתבו של הרב ריבנוביץ' (צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר