נערכים לעונת השמחות?

בקניון האופנה TLV תמצאו את כל מה שאתם מחפשים

עונת השמחות החורפית נמצאת בעיצומה. סיבובי הקניות יכולים להיות חוויה נעימה, אם מוצאים את הכל במקום אחד. כשמתחילים לחפש אביזרים לבית במקום אחד, קניות אופנה במקום אחר, ואת כל הטיפוח והאיפור במקום שלישי, "חוויית הקניות" הופכת להיות מתישה (קניות, שיווקי)

קניות לעונת השמחות. קניון גינדי. (צילום: יחצ)

קניון האופנה TLV – מביא את הבשורה החדשה של עולם האופנה הישראלי גם לקניות של עונת השמחות. באמצעות השילוב בין מיקום אסטרטגי, תשוקה לאופנה ומגוון עשיר של חנויות, בקניון תוכלו ליהנות מקרוב מממותגי אופנה חדשים וחנויות דגל מדהימות. תיהנו מחוויה מעוררת חושים המשלבת בין אופנת עילית למיטב הרשתות, בין קאז'ואל להוט קוטור.

יזמי הקניון והמתחם לקחו את החלומות האופנתיים ביותר צעד קדימה, בכדי להעניק לכם חוויית קניות אירופאית. ואכן הקניון משלב את מיטב רשתות האופנה, לצד חנויות יוקרתיות במתחם מאיר עיניים המספק חוויה אופנתית נדירה.

הקניון מספק מעטפת מושלמת לכל תחומי האופנה, החל מהלבשה והנעלה, דרך תכשיטים ועד חנויות איפור וטיפוח ורשתות מזון איכותיות.

בין חנויות הקניון, ניתן למצוא מותגים בינלאומיים כמו זארה וזארה הום, H&M, אמריקן איגל, לצד מעצבים וחנויות להלבשת יוקרתית וחנויות של מותגים שטרם נראו בארץ כמו קלווין קליין,COS, וזארה הום.

גם בתחום התכשיטים ניתן למצוא רשתות מכובדות כמו סברובסקי לצד חנות דגל ראשונה בארץ למותג תכשיטי היוקרה מאירה טי. כך גם תחום האיפור וטיפוח, מוצא מקום מכובד בקניון עם חנויות למותגים כמו קליניק, מאק, בובי בראון ואף חנות ראשונה ויחידה בארץ למותג האיפור האמריקאי סמאשבוקס.

עבור המגזר החרדי הקניון מהווה בשורה של ממש. בלוקיישן אסטרטגי הממוקם על נתיב התחבורה הציבורית מריכוזים חרדיים, מציע ללקוחות גם בתי קפה כשרים למהדרין כמו רשת ביגה וקפה גרג, ובנוסף חנויות האופנה סגורות בשבת.

בואו ליהנות מחווית אופנה אמיתית.

קניון TLV Fashion mall , חשמונאים 96 תל אביב, חניה חינם ל3 שעות ראשונות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית