בושה בזארה

"נכה בראש": נער חולה הושפל קשות ברשת

הנער שחולה בסרטן הפוקד את חנות הרשת בקניון מלחה לעתים תכופות, גולל בפוסט נוקב וכואב את העוול שנעשה לו בעת שביקש להשתמש בתעודת הנכה בה הוא מחזיק (בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

רועי בן דוד בן ה-15 תלמיד תיכון ירושלמי המתמודד עם מחלת הסרטן פרסם פוסט נוקב בדף הפייסבוק שלו, בו הוא מאשים את רשת האופנה "זארה" על היחס המשפיל לו זכה במוצאי שבת האחרונה כשהגיע לסניף שבקניון מלחה בירושלים

בפוסט שפורסם בקבוצת ירושלמים ירושלמיות כתב הנער "אני מחזיק בתעודת נכה עקב מחלת הסרטן והטיפולים, והתעודה מאפשרת לי לעקוף תורים. מה שהיה שם במוצאי שבת היה מטורף תמיד כשהגעתי לשם עם התעודה, קיבלתי אישור לעקוף בתור ולא עשו לי בעיות".

אלא שלתדהמתו הוא נתקל מהיחס המשפיל והמזלזל שקיבל, כאשר הקופאית דרשה ממנו תעודת זהות על מנת לוודא שהיא תואמת לתעודת חולה הסרטן שהחזיק בידו. "אמרתי לקופאית שעוד אין לי תעודת זהות כי אני צעיר מדי, ואני יכול להראות לה כתבות שעשו עליי כדי שתדע שזה אני באמת. לצערי זה לא עזר", שחזר בן דוד את האירוע שהוביל אותו לכתוב פוסט זועם בפייסבוק

הפוסט שהעלה רועי

"היא ענתה בצורה מגעילה, אמרה שזה לא מעניין אותה וביקשה מהלקוח הבא להתקדם לקופה. איכס, איזה גועל נפש של יחס", הוא אומר, "שקופאית לא נותנת לי לעבור בתור ואני צריך להשפיל את עצמי כדי להוכיח לה שאני נכה".

רועי מספר כי הוא העיר לקופאית, אבל זו ביקשה ממנה שלא להתערב. בהמשך, הוא טוען, שתי הקופאיות לא אהבו את ההערות ששיגר לעברן ובתגובה תקפו אותו מילולית והשפילו אותו. "'איך אתה נראה, יא טמבל, תעוף מפה, עאלק נכה, בטח נכה בראש'", הוא מצטט את העלבונות שהוטחו בו.

בשלב זה הרגיש בן דוד שכבודו נרמס עד עפר ואמר לאחת הקופאיות: "את פשוט מגעילה, ואת תדברי יפה". לטענתו, הקופאיות הזעיקו למקום את מנהל החנות והמאבטחים כדי לשוחח איתו. בייאושו החליט בן דוד לגזור את תעודת הנכה והבטיח שהוא יפעל בכדי שהרשת והקופאיות ישלמו על מעשיהן המחפירים.

מקבוצת זארה ישראל נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוח. המקרה, המצוין אינו מייצג את חנויות קבוצת זארה. אנו נבדוק את המקרה לגופו ונחדד את נהלי החברה בכל הסניפים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר