גנבים שיטתיים

שלושה חשודים בגניבת סלולריים נעצרו

שלושת החשודים נהגו לגנוב בצורה שיטתית מכשירים סלולריים בקניונים ובמרכזי קניות במרכז בעיקר מאמהות בעלות עגלת תינוק. השלושה נעצרו ומעצרם הוארך (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בפעילות משטרת ישראל, נעצרו שלושה חשודים אשר על פי החשד פעלו בתקופה האחרונה באופן שיטתי בגניבת טלפונים סלולריים במרכזי קניות/קניונים במרכז ובגוש דן, בעיקר מנשים ואמהות שהגיעו עם עגלת תינוק ומיקומו של המכשיר בעגלה היווה עבורם הזדמנות לגניבתו.

מעצרם של החשודים, בני 25, 47 ו-31, תושבי אשדוד, הוארך עד יום חמישי הקרוב..

בצד הפעילות המונעת והאוכפת המשטרה קוראת לאזרחים לנקוט משנה זהירות:

  1. לשמור היטב על המכשירים הניידים.
  2. לא לאחסן חומר רגיש שחשיפתו עלולה ליצר נזק פוגעני.
  3. לדווח למשטרה ולחברות התקשורת בכל מצב שבו נגנב מכשיר סלולארי בהקדם האפשרי.

במידה והטלפון הסלולארי שלכם נגנב, כל שעליכם לעשות זה לעדכן את חברת הסלולר שלכם על גניבת המכשיר ע״מ שתפעל לחסום הן את מספר הטלפון והן את המכשיר עצמו. החסימה תביא לכך שלא יתאפשר שום שימוש במכשיר שנחסם גם אם יוכנס אליו כרטיס חכם (SIM) פעיל אחר של כל חברה סלולרית. בפועל, עם ביצוע החסימה לא ניתן יהיה לעשות במכשיר כל שימוש שהוא.

ההודעה לחברת הסלולאר וחסימת המכשיר אינה מייתרת את הצורך לאתר את הגנב ועל כן במקביל לחסימה יש לדווח ולהגיש תלונה במשטרת ישראל על כל גניבה של טלפון סלולרי, במועד הקרוב ביותר ככל שניתן לאירוע הגניבה.

במשטרה פונים לציבור ומבקשים כי כל מי שיש ונפל קורבן לדבר עבירה דומה וטרם הגיש תלונה, לסור לתחנת המשטרה או ליצור קשר בטלפון 03-9393599.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר