דיווח ערבי

מבוכה: כוחות הביטחון "שכחו" פנקס מבוקשים בשכונת עיסאוויה • צפו

בסרטון שהעלו גולשים ערבים ברשתות החברתיות, נראית לכאורה רשימת שמות חשודים בהתפרעויות שהכינו במערכת הביטחון לקראת מעצרם, וכנראה "נשכחה" בידי כוח משטרתי במהלך פעילותו בשכונת עיסאוויה • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד ה"פנקס" שאותר בכפר (צילום: מתוך פייסבוק)

כוחות משטרת ישראל ומג"ב ערכו ביממה האחרונה מבצע משטרתי בשכונת עיסאוויה שבצפון ירושלים, במהלכו הם איתרו כמה מתושבי המקום שנטלו חלק בהפרות סדר בבירה.

לאחר מספר שעות העלו גולשים פלסטינים לרשתות החברתיות מה שנראה כתיעוד של רשימות משטרתיות מודיעיניות. במידה ודיווחיהם אלו, שנכתבו לצד הסרטון, נכונים, הרי שזו מבוכה כפולה לכוחות הביטחון.

תחילה מכך שהפנקס בן 14 העמודים לא נשמר כיאות ונשמט מידי השוטרים בשכונה כה רגישה, וכמובן מעצם הגעתו של מה שנראה כרשימת מבוקשים לחקירה לידי אנשיהם, דבר שעשוי כמובן למנוע את מעצרם.

מעצר מבוקשים בעיסאוויה, הלילה (צילום: דוברות המשטרה)

"מישהו שכח הלילה 'פנקס מבוקשים' בשטחים, ששייך לכוח של משטרת ירושלים. נאבד ככל הנראה בעיסווייה במזרח ירושלים והגיע לידי הפלסטינים", צייץ אור הלר, הכתב הצבאי של 'חדשות עשר'. "במערכת הביטחון בודקים אם נגרם נזק מודיעיני".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לדיווח: "המשטרה השתמשה ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את כל מפרי הסדר שמיידים אבנים, בקבוקי תבערה ומטעני חבלה לעבר אזרחים תמימים ואנשי כוחות הביטחון".

"המבצעים שמחוז ירושלים הוביל בתקופה האחרונה הביאו לתוצאות משמעותיות בהורדת היקף אירועי הפרות הסדר ופגיעה בחפים מפשע. משטרת ישראל מאפשרת לכל אחד להפעיל את דמיונו על השיטות והאמצעים בהן היא משתמשת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר