הרבי עודכן בבלגיה

אחיין האדמו"ר מתולדות אהרן נכלא ערב חתונת החסידות

אברך צעיר נעצר ונכלא היום, לאחר שהתברר כי הוא עריק מצה"ל. תוך זמן קצר נפוצה השמועה בחסידות תולדות אהרן: זהו אחיין הרב'ה, בנה של הרבנית רוטנברג מ"זה לזה" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האדמו"ר מתולדות אהרון (צילום: צביקה לבל)

הבוקר (רביעי), במהלך בדיקה שביצעו שוטרים ברכבים שחלפו במחסום חיזמא שליד פסגת זאב, נעצר אברך (21) מחסידות תולדות אהרן, לאחר שהתברר במסוף המשטרתי כי הינו דרוש לרשויות הצבא יותר משנה וחצי.

מעצרם של חרדים עריקים מצה"ל הוא דבר שבשגרה בשנים האחרונות, ומה שהופך את המעצר המדובר לכזה שעשוי להסעיר את הרחוב החרדי היא העובדה כי העצור הוא בן למשפחת רוטנברג מבית שמש, ואחיינם של האדמו"רים מתולדות אהרן ותולדות אברהם יצחק.

אמו, הרבנית רייזי רוטנברג מבית שמש, היא אישיות מפורסמת ונחשבת בזכות עצמה, בכלל החוגים, בתוקף היותה מקימת ארגון החסד "זה לזה" הדואג לילדים יתומים.

לאחר מעצרו, נלקח רוטנברג לכלא ענתות, ומחר יתקיים דיון משפטי לגבי הארכת מעצרו. מי שמייצג אותו, כבמקרים דומים רבים, הוא עורך הדין מנחם שטאובר.

ל"כיכר השבת" נודע, כי האדמו"ר עודכן במקום שהותו בבלגיה בדבר המעצר, ולדברי עסקני החסידות ההחלטה האם לצאת למחאה ציבורית תלויה בהחלטת השופטים מחר.

יצויין, כי גם עיתוי המעצר משמעותי לבני חסידות תולדות אהרן עליה כאמור נמנה העצור, מאחר והערב צפויה להתקיים חתונת החסידות: נכדת האדמו"ר, בת לבנו רבי משה קאהן, תיערך בעוד מספר שעות באנטוורפן שבבלגיה, שם כאמור שוהה האדמו"ר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר