עקירת הגינה בבית וגן

ברקת והחרדים ייפגשו; העירייה: "הגינה פונתה בשביל בניית בית ספר"

בשעות אחה"צ יפגשו בירושלים הנציגים החרדים עם ראש העיר ניר ברקת לדון בפינוי הגינה בשכונת בית וגן. בעירייה טוענים כי הגינה פונתה עבור בניית בית ספר לחרדים (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגינה שפונתה (באדיבות המצלם)

המתיחות בין סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס לראש העיר ניר ברקת: היום (רביעי) צפויה להיערך פגישה בבניין עיריית ירושלים של הנציגים החרדים עם ראש העיר ניר ברקת שם ינסו להגיע להבנות ולמנוע את התפטרותו הצפויה של פינדרוס מתיק שפ"ע, שנחשפה לראשונה ב"כיכר השבת".

עקירת הגינה • עוד בנושא:

הסאגה החלה אתמול לפנות בוקר לאחר עקירת גינה ציבורית על ידי עובדי עיריית ירושלים מרחוב אבוהב בשכונת בית וגן בירושלים.

סגן ראש העיר יצחק פינדרוס טען כי הדבר נעשה "מאחורי גבו ותוך תהליך ההידברות בינו לנציגי התושבים", מה שהוביל להודעתו על התפטרותו מתיק שפ"ע.

בפגישה שתיערך אחר-הצהריים בספרא צפויים להשתתף סגן ראש העיר יצחק פינדרוס, חברי מועצת העיר אליעזר ראוכברגר, יעקב הלפרין וראש העיר ניר ברקת.

הגינה שפונתה

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר יצחק פינדרוס כי "התפטרותו מתיק שפ"ע היא בשל פעילות חד צדדית של העירייה ללא התייעצות עמו כמחזיק התיק".

מדוברות עיריית ירושלים נמסר ל'כיכר השבת' כי "עיריית ירושלים בונה בימים אלו כאלפיים ומאתיים כיתות לימוד מתוך כארבעת אלפים החסרות בירושלים - חלק גדול מהן במגזר החרדי.

"בשטח המדובר מקודמת בניית בית-ספר בן כ-16 כיתות לימוד לילדים משכונת בית וגן. בית-הספר ייתן מענה למאות ילדים שחלקם לומדים בתת תנאים ובכיתות בלתי תקניות.

"על השטח המיועד לבנייה ואשר שייך לעירייה עמדו מתקני משחקים אותם מעתיקה העירייה למקום חלופי בשכונה. השכונה תקבל גם בית-ספר נוסף וגם גינת משחקים חדשה ומשודרגת לרווחת כולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר