ה"חוזר בתשובה"

רוצח שכנו: "הפסיכיאטר טעה, אני כן נורמלי"

אמו של אמיר בסטיקר תיארה כי בשלושת הימים האחרונים, לפני שרצח סתם כך את שכנו באשדוד, "הוא לא אכל ולא ישן, רק למד"; היום הוא התעקש כי הוא שפוי וכשיר לעמוד לדין (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ynet)

למרות קביעתו של הפסיכיאטר המחוזי כי אמיר בסטיקר, שרצח סתם כך לפני כשבועיים באשדוד את השכן שלו איתי מור, היה באותה עת במצב פסיכוטי, הוא עצמו טען היום (רביעי) בבית המשפט כי הוא שפוי ואינו זקוק לאשפוז.

כזכור, מור, בן 46 ואב לארבעה, ירד להשליך את האשפה וחלף על פני דלת ביתו של בסטיקר שהתגורר בקומה מתחתיו, ובאותו רגע פתח בסטיקר את דלת ביתו ודקר את מור כמה פעמים בחדר המדרגות.

שופטת בית משפט השלום באשקלון, טל לחיאני, כתבה כי על אף חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי שקבע כי הוא במצב פסיכוטי פעיל, החשוד מסרב לאשפוז. היא שאלה את בסטיקר לשלומו והוא אמר, "ברוך השם. אני זוכר שהייתי בבדיקה עם פסיכיאטר. הוא טען שאני במצב פסיכוטי ואני לא יודע מה המליץ".

לחשוד הוסבר כי הומלץ לאשפזו והוא הגיב: "הפסיכיאטר טעה. אין צורך באשפוז ולא באבחון. אני מבין את ההשלכות של מה שאני אומר, כי אני לא מסכים לאשפוז. אני מבין שאני אשאר בכלא שקמה".

בחקירת המשטרה התברר סיפר בסטיקר כי שמע קולות שקראו לו לבצע את המעשה וש"מור מתכנן להרוג אותי". אמו הוסיפה אז לגבי בנה הרוצח, ה"חוזר בתשובה": "הבן שלי במצב נפשי רע. הוא היה במצב רוח מאוד ירוד. בשלושת הימים האחרונים הוא לא אכל ולא ישן, רק למד תורה ושמע הרצאות של הרב אמנון יצחק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר