נתניהו לעג לבן כספית: "יש מחיר לפייק ניוז"

ראה"מ נתניהו בתגובה עוקצנית למתקפות של העיתונאי בן כספית בה הוא לועג על תשלום הפיצויים לאשתו "כספית עדיין לא למד להבחין בין משאלות ליבו לבין האמת" (אנשים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: עמוס בן גרשום לע"מ ויוסי זמיר - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו לעג הצהריים (רביעי) לפרשן הבכיר של עיתון 'מעריב' בן כספית, בין היתר לקראת פרסום ספרו החדש של בן כספית על רוה"מ.

בעמוד הטוויטר שלו כתב נתניהו: "אפשר לגלות שחברת הביטוח של ״הפרשן המוצלח״ בן כספית נאלצה לשלם 50,000 ש"ח לרעייתי שרה על עוד השמצה שקרית של כספית נגדה".

הרקע לתביעה, היא פרסומו של בן כספית לפיו נתניהו גרמה לפיטורי החצרן בבית ראש הממשלה אך התברר כי הדברים לא היו נכונים והוא נאלץ להתנצל עליהם וכאמור לממן את ההוצאות המשפטיות סביב הסיפור. "מסתבר שמעת לעת יש מחיר לפייק ניוז!", הוסיף נתניהו.

ראש הממשלה צירף צילום כותרת מעיתון 'מעריב' בשנת 2005, שם נכתב: "הרהורי הפרישה של נתניהו", ראש הממשלה צייץ: "הנה עוד ידיעה מופרכת של כספית מאוקטובר 2005. כפי שאתם רואים, אני עדיין כאן וכספית עדיין לא למד להבחין בין משאלות ליבו לבין האמת".

הסיבה שנתניהו נזכר פתאום בסיפור, היא כמובן על רקע סיפור ההקלטה של שרה נתניהו עליה רוכב בן כספית בימים האחרונים. הפוסט התאפשר בשל העובדה שעברו 3 חודשים מאז ההסכם בין הצדדים.

כזכור, חברת הביטוח מגדל, המבטחת של עיתון מעריב, תשלם 50 אלף שקל לכיסוי ההוצאות המשפטיות של נתניהו. כחלק מההסכם, במשך שלושה חודשים מיום חתימת ההסכם נאסר על שני הצדדים להציג פרשנויות או תוספות להסכם הפשרה במטרה להציגו כניצחון אישי שלהם. כעת כמה שבועות לאחר סיום תקופת ההסכם נתניהו החליט להשתמש בסיפור כדי לעקוץ את כספית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר