רצחו חייל באכזריות

אמם של 'האחים המחבלים' גורשה מישראל

אמם של חאלד וזאהי, שרצחו לפני 3 חודשים את החייל יצחק קוקיא בערד, נתפסה בפשיטת כוח מג"ב וגורשה לשטחים - משם באה בעבר וזכתה לאשרת שהיה במסגרת "איחוד משפחות" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רון יצחק קוקיא הי"ד. נרצח בידי בני המגורשת (צילום: דובר צה"ל)

הוריהם של הנאשמים ברצח החייל רון יצחק קוקיא הי"ד לפני כשלושה חודשים בטרמפיאדה בערד, נעצרו לאחרונה במסגרת פשיטה של לוחמי משמר הגבול בכסייפה שבדרום.

כזכור, מיד לאחר הפיגוע, שללו במערכת הביטחון את אשרת השהייה של אם האחים המחבלים, במקור תושבת השטחים, אותה היא קיבלה בעבר כחלק מהליך "איחוד משפחות".

אתמול, כך דווח הערב ב'החדשות', היא אותרה שוב על ידי לוחמי מג"ב-דרום שפשטו על העיר כסייפה, נעצרה וגורשה לשטחים, בעלה נעצר בחשד להלנה בלתי חוקית, נחקר ושוחרר.

ממג"ב נמסר כי "200 לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל, כלבני משטרת ישראל וארגוני אכיפה נוספים, פשטו אתמול על פזורת כסייפה במסגרת מבצע חיפושים משטרתי, ועצרו בין היתר שני חשודים בהלנת שוהים בלתי חוקיים" - הורי הנאשמים ברצח החייל.

הוריו של רון מאיימים על אחד המחבלים (צילום: רועי עידן, ynet)

בכתב האישום שהוגש לפני מספר שבועות נגד בניהם, תואר כיצד בעת שהבן חאלד נסע ברכבו ברחבי העיר ערד, הוא הבחין בחייל שעמד לבדו כשהוא חמוש בנשק, והחליט לבצע את הפיגוע שתכנן מראש עם אחיו זאהי, איתו הוא יצר מיד קשר טלפוני ומסר לו את מילת הקוד שסוכמה ביניהם מראש - "יש פיצה", כשהוא מתכוין לנשק שבידי החייל.

בסיום השיחה, ירד חאלד מהרכב כשהוא מצויד בסכין, וצעד לכיוון החייל שישב אותה עת על ספסל במקום, התקרב אליו מאחור ודקר אותו מספר דקירות - בצוואר, בעורף ובקרקפת, תוך שהוא מנסה לחטוף מהחייל את נשקו האישי.

רון יצחק קוקיא אחז בנשק בכוחותיו האחרונים, כדי למנוע את חטיפתו, אך חאלד הצליח לחטוף מהחייל את נשקו ונמלט ברכבו מהמקום לכסייפה, כשהוא מותיר את החייל מדמם אל מותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר