סערה באשדוד

פקחים פשטו על בתי עסק במסגרת אכיפת 'חוק המרכולים'

פקחי עיריית אשדוד החלו לחלק היום קנסות לעסקים הפתוחים בשבת - בניגוד לחוק - במתחם 'ביג'• באופוזיציה תקפו: "ההבטחה של דרעי על כך שחוק המרכולים לא ישפיע נתבדתה" (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ההפגנה באשדוד, בשבוע שעבר (צילום: בראל אפרים - ynet)

פקחי עיריית אשדוד פשטו הצהריים (שבת) על בתי עסק הפתוחים בשבת בניגוד לחוק במתחם 'ביג' בעיר, בעלי העסק קיבלו קנס בסך 320 שקלים.

בתגובה, אמר איתן בר זאב, מנכ"ל ביג: "כפי שכבר אמרנו והתחייבנו ביג תשלם את הקנסות במידת הצורך ותנהל על חשבונה את ההתנהלות המשפטית מול העיריה. אין לנו אלא להשתומם בפעם המי יודע כמה על התנהלות העירייה. יוצאים בהצהרות ובאמירות פיוס ומעלים באותו זמן את רף הכפייה הדתית הבלתי נסבלת הזו. אחד בפה, אחד בפקח".

גיא סער, מוביל המחאה החילונית בעיר הגיב: "ראש העיר טוען שהוא מחפש להרגיע את הרוחות ובמקביל מעלה מדרגה כל שבוע מחדש. לא ייתכן שהתושבים קמים בקול זעקה והוא ממשיך כאילו דבר אינו קורה. הוא טוען שהוא קשוב ומנסה למצוא פתרונות ובמקביל מחלק קנסות. האטימות מגיעה לרמת האבסורד".

יצוין כי שעטות לפני כניסת השבת חשף ראש העיר יחיאל לסרי כי: "היום אני כבר יכול לומר באופטימיות זהירה, שמתגבש כיוון לפיתרון".

ח"כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני) הגיבה כי: "ההבטחה של דרעי על כך שחוק המרכולים לא ישפיע נתבדתה, ממש כפי שציפינו. בחסות החוק החדש ראש העיר לסרי פועל על מנת לשנות מהיסוד את הסטטוס קוו באשדוד, עיר בעלת רוב חילוני מובהק".

לדבריה: "התעללות בבעלי עסקים קטנים בקנסות זו הפרה בוטה של מרקם החיים בעיר אשדוד ופגיעה קשה בבעלי העסקים. אסור לעבור על כך בשתיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר