תלונה הוגשה נגד הנהג שהקליט את נתניהו

אגף הביטחון שלח משרד ראש הממשלה הגיש תלונה במשטרה נגד הנהג שהקליט את בנו של נתניהו, יאיר, לפני כ-3 שנים ומכר את ההקלטה לתקשורת לפני כחודש (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אגף הביטחון במשרד ראש הממשלה הגיש תלונה במשטרת ירושלים נגד הנהג שהעסיק המשרד, נוכח החשדות שעלו כלפיו כי הקליט בסתר את יאיר נתניהו. כך על פי הפרסום אמש (מוצ"ש) ב-ynet. בתלונה טענו אנשי משרד ראש הממשלה כי הנהג החזיק בחומרים מסווגים שלא כדין.

במשרד ראש הממשלה מצפים כי בעקבות התלונה אף ייערך חיפוש בבית הנהג ובחפציו בניסיון לוודא שהוא אינו מחזיק בחומרים נוספים בעייתיים.

כזכור, התייחס יאיר נתניהו בהקלטה לנושא מתווה הגז כשהוא משוחח עם בנו של המיליארדר קובי מימון:

יאיר: "אחי, אתה חייב לפרגן לי, אחי אבא שלי עשה לאבא שלך אחלה עסקה. נלחם בכנסת בשביל זה אחי".

מימון: "מה?".

רומן: "אתה חייב לנו, אתה חייב לנו 25 אלף".

יאיר: "אבא שלי סידר לך עכשיו 20 מיליארד דולר. הצגה, אתה לא יכול לפרגן לי ב-400 שקל?".

כאמור, הדברים נאמרו בבדיחות בעת הדיונים על מתווה הגז. למימון היה אינטרס בהוצאת המתווה לפועל בשל שליטתו על אחת משותפויות הגז.

נתניהו הבן מיהר להתנצל על הדברים שהוקלטו שלא בידיעתו ואמר: "בשיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, אמרתי דברי הבל שמוטב שלא היו נאמרים. הדברים אינם מייצגים את מי שאני, את הערכים עליהם חונכתי ואת מה שאני מאמין בו. אני מצר על הדברים ומתנצל אם מישהו נפגע מהם".

"הדברים שאמרתי לאורי מימון היו בגדר בדיחה לא מוצלחת והסתלבטות עליו, וכל בר דעת מבין זאת. מעולם לא התעניינתי בנושא מתווה הגז ולא היה לי שום מושג לגבי פרטיו", התייחס נתניהו לדבריו לפני שלוש שנים.

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר אז בתגובה: "יחשוב כל הורה שצפה בכתבה איך היה מגיב לו כל אמירת סרק של ילדיו הייתה הופכת לכותרת ראשית בערוץ 2, כל יציאה מהבית מושא לתחקיר וכל שיחה - יעד להקלטת סתר.

"רדיפה, שפיכות דמים ושיימינג - כל האמצעים כשרים בעיניכם לפגוע בממשלת הליכוד בראשות נתניהו, גם במחיר פגיעה חסרת מעצורים בבני משפחתו. אינכם בוחלים אפילו בשימוש בהקלטת סתר שנערכה באופן מגמתי ושנעשתה באופן מביש ובלתי חוקי על ידי נהג במשרד ראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר