"הסתה מובילה לאלימות"

במרכז תל אביב: הסתה לרצח ראש הממשלה בנימין נתניהו

כתובת גיר מסיתה הקוראת "מוות לביבי" נחשפה על מדרכה בתל אביב. תלונה הוגשה למשטרה. שרים בליכוד הביעו את מחאתם: "זו הסתה חמורה וחציית קו אדום" (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: Alex Kolomoisky)

במשטרת תל אביב התקבל הבוקר (ראשון) דיווח על כתובת הסתה חריגה - "מוות לביבי" כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו אשר נכתבה בגיר על גבי המדרכה ברחוב בילו בעיר. המשטרה פתחה בחקירה.

יו"ר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין הגיב להסתה האלימה ואמר: "שוב כתובות נאצה, הפעם נגד ראש הממשלה. מתי כבר נבין שהסתה מובילה לאלימות? מותר לבקר, מותר לא להסכים - אבל אסור בכל איסור להסית".

גם שר התחבורה ישראל כץ הגיב: "גרפיטי במרכז ת"א עם הכיתוב 'מוות לביבי' זו הסתה חמורה וחציית קו אדום, בין אם הרקע אישי, אידיאולוגי, או התנגדות לגירוש מסתנני העבודה. אנחנו קרבים אל סף התהום. העבריינים חייבים להילכד במהירות ולהיענש במלוא חומרת הדין".

השר איוב קרא הגיב: "ההסתה נגד רה"מ חייבת להיפסק, עכשיו ומיד! שלא תגידו שהכתובת לא על הקיר, כי אמנם היא מרוחה על מדרכות ת"א - אבל היא זועקת מהגיליוטינות בהפגנות, העבודות בבצלאל וכיוצא בזה".

לדבריו: "לצערי תמיד יהיו האנשים שיעשו מעשה, כי דמו הותר - ורק אז אולי נכה על חטא. ההסתה הזו חייבת להיפסק, ויפה שעה אחת קודם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר