"שוחחתי עם האלמנה"

נתניהו: "הממשלה תסדיר את חוות גלעד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה כי שוחח עם אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד והבטיח לה כי יחזק את ההתיישבות ויאשר את חוות גלעד רשמית (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה, הבוקר (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה להסדר הישוב 'חוות גלעד' וסיפר כי קיים הבוקר שיחה עם אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד.

בפתח דבריו אמר נתניהו: "לפני דקות אחדות שוחחתי עם יעל, אלמנתו של הרב רזיאל שבח ז"ל. אמרתי לה שכל העם וכל חברי הממשלה מחבקים אותה ואת הילדים בימי יגונם, וביקשתי ממנה גם לחבק את הילדים עבורנו".

"אמרתי לה", סיפר ראש הממשלה, "שהמדיניות שלנו מתבצעת בשני מישורים. אחד, מיצוי הדין. אתמול שוב פעלו כוחותינו בניסיון לתפוס את אחרוני המרצחים והסייענים לרצח של הרב שבח ז"ל. אנחנו לא נשקוט עד שנביאם לדין ואנחנו גם נביא את כולם לדין".

"הדבר השני שמנחה את המדיניות שלנו זה חיזוק ההתיישבות. מי שחשב שעל ידי הרצח המתועב של תושב חוות גלעד, אב לשישה, שהוא ישבור את רוחנו וירפה את ידינו – טעה טעות מרה", אמר ראש הממשלה.

נתניהו עדכן, כי "הממשלה תסדיר היום את המעמד של חוות גלעד, כדי לאפשר המשך של חיים סדירים במקום. מול המרצחים - מיצוי הדין. מול מקדשי המוות אנחנו מקדשים את החיים. זוהי תמצית המדיניות של הממשלה".

בהמשך דבריו הוסיף ראש הממשלה: "כפי שהבהרתי גם לנשיא טראמפ ואחר כך למנהיגי אירופה ולנשיא פוטין – בהיותנו כאן אנחנו מהווים את הגורם המרכזי במזרח התיכון שבולם את ההתפשטות של האסלאם הרדיקאלי, בראשות איראן ודאע"ש, ואלה מאיימים גם על כל הגורמים האחרים בעולם. אין פנינו למלחמה, אבל נעשה את כל הנדרש כדי להגן על עצמנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר