הציוץ המוזר של השר

איוב קרא נפגש בתל אביב עם נסיך בחריין? זהו שלא

זו לא הפעם הראשונה שהשר איוב קרא גורם לדרג המדיני לזוע באי נוחות על כיסאו. אז אחרי ה"חשיפות" על ערוץ הטלוויזיה החרדי והרובוט המפורסם, קבלו את נסיך בחריין (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
קרא עם האיש האלמוני שהוצג כ"נסיך בחריין" (צילום מסך: מתוך טוויטר)

בחשבון הטוויטר של שר התקשורת איוב קרא הופיע הבוקר (ראשון) תמונתו של "נסיך בחריין מובארק אלכליפה" במפגש עם קרא בתל אביב, לצד ההודעה הדרמטית של השר: "נפגשתי איתו בגלוי בפעם הראשונה, לחיזוק הקשר בין שתי המדינות. ביום שני יהיה לי גם הכבוד לארח אותו בכנסת ישראל".

אלא שלמרבה המבוכה, גורמים ישראלים המקושרים במדינות המפרץ הפרסי אמרו ל'כאן חדשות' כי האיש שבתמונה כלל אינו מוכר להם.

מתברר, כי שמו של נסיך הכתר האמיתי של בחריין הוא סלמאן אבן חמד אבן עיסא אל ח'ליפה. גם בין שאר הנסיכים, בניו של המלך חמד אבן עיסא אל ח'ליפה, לא מופיע אף אדם בשם מובארק אלכליפה כטענתו של קרא.

האיש בתמונה המצויצת, מבארכ אלח'ליפה, אמר לכתב התאגיד כי הוא מקורב למשפחת המלוכה אך אינו בקשר עמם. לדבריו, הוא חי בלונדון והגיע לביקור פרטי בישראל למרות ניסיונות גורמים בממשלת בחריין למנוע ממנו את ההגעה.

כזכור, לפני מספר חודשים, נאלץ שר התקשורת להסיר מחשבון הטוויטר שלו ציוץ בו בירך על הגעתה של משלחת רשמית מבחריין לישראל, יתכן בשל מבוכה שנגרמה למשלחת מחשיפת הביקור בארץ, שלא נתפסה בעין טובה בקרב גורמים בנסיכות שבמפרץ ובעולם הערבי.

ה"פייק" הקודם של קרא: זהו ערוץ הטלוויזיה של החרדים (צילום: מתוך ערוץ הכנסת)

התבטאויותיו של קרא עוררו בעבר יותר מפעם אחת אי נעימות בדרג המדיני. כך כשטען שרעידת אדמה שאירעה באיטליה התרחשה בגלל ההחלטה באונסק"ו המכירה במערת המכפלה כאתר מורשת פלסטיני, הגדרתו את ערוץ 24 הטלוויזיוני כערוץ חרדי וכמובן "חשיפתו" המהדהדת כי בידי ישראל "רובוט "מחומר מיוחד שאי אפשר לפגוע בו שיוכל בתוך כמה שנים לזהות מטרות, להיכנס למנהרות ולרוץ אחרי העכברונים האלה (המחבלים) ולחסל אותם"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר