נכדו של מרן

לצד קינג: יונתן יוסף יתמודד למועצת העיר ירושלים

יונתן יוסף, בנו של הגר"י יוסף זצ"ל ונכד מרן פוסק הדור זצ"ל, יתמודד למועצת העיר ירושלים במסגרת רשימה שתוקם יחד עם חברי מועצת העיר אריה קינג ודב קלמנוביץ (בחירות מקומיות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יונתן יוסף, אריה קינג ודב קלמונביץ (צילום: שלומי כהן )

לפני כארבע שנים הודיע יונתן יוסף, בנו של הגאון רבי יעקב יוסף זצ"ל ונכד מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, כי החליט להתמודד לתפקיד חבר מועצת עיריית ירושלים. לבסוף, בהוראת אמו, פרש מהתמודדות - בשל כך שברשימה התמודדה גם הנציגה חגית משה.

אך כעת, ברשימה חדשה שהולכת ומורכבת בימים אלו, הוא צפוי להתמודד במקום ריאלי ברשימה 'טב' למועצת העיר.

ברשימה יהיו חברים בין היתר אריה קינג ודב קלמנוביץ, כאשר יוסף קיבל הבטחה להיות ממוקם באחד משלושת המקומות הראשונים. בימים אלו משמש יוסף כעוזרו של קינג בעיריית ירושלים.

בש"ס מעריכים כי יונתן יוסף, שמתעסק בין היתר בקירוב נוער נושר, יצליח להעביר למפלגתו קולות של הנוער הצעיר בעיר, שעד כה הצביע לש"ס - כאשר נציגם ברשימה היה אשר משאלי שנאלץ להתפטר.

יצוין כי בבחירות הקודמות זכתה סיעתו של קינג בשני מנדטים, כאשר בסקרים פנימיים שנערכו על ידי הסיעות בעירייה - המפלגה צפויה - ככל הנראה - לזכות בלפחות שלושה מנדטים. כך עלה גם מסקר שהזמינו בלשכת ניר ברקת, ראש העיר.

עד כה לא ברור האם אלי ישי יביע את תמיכתו ברשימה המדוברת ויבקש נציג משלו בהרכב או שמא יקים רשימה נוספת בה יהיו נציגים מ'יחד'.

בשיחה עם "כיכר השבת", אישר יוסף את הפרטים והוסיף: "בימים אלו אנו עמלים להרכיב רשימה איכותית שתשמור על קדושתה ואחדותה של ירושלים. חברות במועצת העיר תתן לי את הכלים להמשיך בפעילותי רבת השנים למען ירושלים ולהמשיך את מורשת בית אבא זצ"ל של עשיה ממקום של קדושה למען ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר