כך תגיב ישראל

התרגיל: השתלטות מחבלים על כפר הנופש • צפו

אחד מתרחישי התרגיל שהחל השבוע באזור הדרום, מדמה השתלטות מחבלים שחדרו מהים על כפר הנופש באשקלון. בכירי המשטרה וצה"ל צפו בתגובת מערכת הביטחון (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומים: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל וצה"ל תרגלו היום (ראשון) באשקלון התמודדות עם חדירת מחבלים מעזה לישראל - דרך הים.

בתרחישי ההשתלטות השונים של כוחות המשטרה המיוחדים, צפו בין היתר ודנו בתרחישים השונים: השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, אלוף פיקוד הדרום אייל זמיר ומפקד מחוז דרום במשטרה ניצב מוטי כהן שאך לפני מספר ימים נכנס לתפקידו.

בתרגיל, שנערך בכל גזרת הדרום, מתרחשים כמה זירות ומספר רב של אירועים בו זמנית. הכוחות תרגלו הצבת מחסומים, סגירת היישובים והצירים, הצבת תצפיות בחופי הים והזנקת כוחות מיוחדים כמענה מיידי לחדירת מחבלים.

התרחיש הספציפי בו צפו בכירי צה"ל והמשטרה דימה השתלטות של מחבלי חמאס על כפר הנופש באשקלון, לאחר שכאמור חדרו אליו דרך הים.

לדברי השר לבט"פ בתום הצפייה בתרגיל, "חמאס הוא האחראי היחידי למצב בעזה. במקום להשקיע כסף באוכלוסיה הוא משקיע בבניית תשתיות טרור ומתאמן על חדירות לשטחי ישובים בישראל. אנחנו נערכים לכל תרחיש אפשרי: חדירה ממנהרות, על הקרקע, באוויר ובים ובכל תרחיש כזה מחבלי החמאס יפגשו גם כוחות משטרה מיומנים ונחושים. החמאס ותושבי הרצועה ישלמו מחיר כבד ביותר במערכה הבאה ואנו נגן על אזרחי ישראל בכל דרך".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר