אחרי פוטין הגיע תורו: דיוקן של טראמפ ממטבעות סנט

"חשבתי לעצמי, אתה כל כך זול, איך אתה יכול להיות נשיא ארה"ב?" זאת הסיבה שבחרו השניים לבנות דיוקן שכולו עשוי ממטבעות בעלות ערך נמוך ומאסימוני משחק הפוקר(מעניין)

דיוקנאות הנשיאים (צילום: מתוך פייסבוק)

דריה מרצ'נקו בת ה-35 ודניאל גרין ב-34 מאוקראינה התפרסמו לפני כשנתיים בזכות דיוקן של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שהיה עשוי תרמילי קליעים משדות הקטל במזרח אוקראינה, הפרסום נתן להם הרבה חשיפה, אבל לא בטוח שזה עשה להם טוב. מיד לאחר הפרסום, ספגו האמנים איומים על חייהם ונאלצו לעזוב את ארצם. כעת הם חיים בדרכים, ומציגים את עבודותיהם בארה"ב ובאמריקה הלטינית.

כעת, חוזרים השניים עם דיוקן ענקי (2.4 מטרים גובהו ו-1.7 מטר רוחבו) של דונלד טראמפ – עשוי מטבעות ואסימוני פוקר.

הדיוקן של נשיא ארצות הברית האדמוני הושלם כבר לפני כחודש והוא עשוי כולו מ-4,000 מטבעות של סנט אחד או של חמישה סנט. את כתפיו של הנשיא הרכיבו השניים מאסימוני פוקר. כעת מחפשים האומנים מקום להציג בו את הדיוקן.

לדיוקן של פוטין קראו בשעתו השניים "פני המלחמה", ולדיוקן של טראמפ הם קוראים כעת "פני הכסף". הבעות פניו של דיוקנו של טראמפ משתנות לפי צבע התאורה, ומרצ'נקו סיפרה כי ההבעה המועדפת על היא זו שבה נראה הנשיא "גאה מאוד בעצמו", כדבריה.

הרעיון לדיוקן הנוכחי עלה לשניים בקיץ שעבר, בעקבות חילופי המסרים בין נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, לבין נשיאה של ארה"ב טראמפ "כשפוטין הורה להפחית את מספר הנציגים הדיפלומטיים הרוסים בארה"ב ב-755 איש על רקע הידרדרות היחסים בין המדינות. טראמפ השיב כי הוא מודה לפוטין משום שהדבר יאפשר לארה"ב לבזבז פחות כסף וכך לחסוך" סיפר גרין.

"חשבתי לעצמי, אתה כל כך זול, איך אתה יכול להיות נשיא ארה"ב? באותו רגע חשבתי שמטבעות הם הדרך הטובה ביותר ליצור את הדיוקן שלו". השניים בחרו בכוונה מטבעות בשווי סנט אחד וחמישה סנט – המטבעות בעלי הערך הנמוך ביותר בארה"ב, כדי לחדד את המסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר