צפו בווידאו

כוכבי הסופרבול גילו כוכב חדש ונהרו בהמוניהם לעסקן החסידי

איש עסקים, בכיר באגודת ישראל - ומעכשיו גם ה'באבא' של כוכבי ליגת הפוטבול האמריקנית? שלמה ורדיגר עם סיפור אישי ייחודי על ברכה במלון שהפכה אותו לכוכב בליגת הספורט הפופולרית ביותר (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(קרדיט וידאו: באדיבות המצלם)

העסקן והברכות: במהלך נאום מיוחד שנשא איש העסקים החרדי-אמריקני שלמה ורדיגר, שמשמש גם כאחד מראשי תנועת אגודת ישראל באמריקה וכעסקן בכיר בקהילה החרדית בארה"ב, הוא חשף סיפור אישי ייחודי.

ורדיגר סיפר במהלך דברים שנשא באירוע הוקרה לארגון חסד, כי במסגרת עסקיו הוא מקיים קשר עם ראשי הליגה האמריקאית לפוטבול (NFL), מה שמביא אותו מידי שנה להשתתף באירוע הסופרבול, אחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם.

"אני נוסע לשבת ושוהה במלון מקומי לקראת המשחק שמתקיים בדרך כלל בימי ראשון" סיפר ורדיגר לנוכחים. "לפני כמה שנים שהיתי במלון, ובדרך לתפילת שחרית בשבת בבוקר - בדיוק כשיצאתי מחדרי - יצא שחקן מפורסם מהחדר שהיה צמוד לשלי, וסיפר כי הוא פוטר מתפקידו ימים ספורים קודם לכן.

"השחקן פנה אליי, ואמר לי 'כבוד הרב אני מבקש ברכה שאצליח בדרכי'. השבתי לו," סיפר ורדיגר, "כי אמנם אינני רב, אך אני מוכן לברך אותו".

ורדיגר לצד משחק פוטבול (צילום: אגודת ישראל באמריקה ושאטרסטוק)

"אחרי כמה שבועות," סיפר ורדיגר "קיבלתי שיחת טלפון מפתיעה למשרדי בניו יורק, כאשר על הקו נמצא אותו שחקן ומספר לי כי ימים ספורים לאחר הברכה הוא התקבל לקבוצת ספורט מובילה, וכי לפי הבחוזה שנחתם עימו הוא צפוי לקבל משכורת עתק של מיליוני דולרים".

"'תודה לך כבוד הרבה, הכל בזכות הברכה שלך', אמר לי השחקן" סיפר העסקן החרדי. "שנה לאחר מכן, לפני משחק הסופרבול, קיבלתי שיחות טלפון רבות משחקנים שהתענינו לדעת היכן אני אשהה במהלך ימי המשחק, וכשהגעתי למלון בשבת חיכו לי עשרות שחקנים שעמדו בתור לקבל את ברכתי לאחר שההצלחה עשתה לה גלים בשנה שלפני כן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר