צפו בדרמה

פתח תקווה: החיפושים אחר הילד הסתיימו בטרם החלו

מאות מתושבי פתח תקווה התאספו בשעת לילה לחיפושים אחר ילד בן 11 שלא שב לביתו לאחר הלימודים בחיידר, עד שהתקבלה הבשורה מבן משפחה כי "מצאו אותו" • צפו (חרדים)

(צילום: כיכר השבת)

מאות מתושבי פתח תקווה החרדיים התאספו אמש (ראשון) בשעת לילה לחיפושים אחר ילד בן 11 שלא שב לביתו לאחר הלימודים בחיידר 'ברכת יעקב' במרכז העיר.

לאחר השעה 22:00 בערב יצאה ההודעה על היעדרותו של הילד, לפיה, הוא נראה לאחרונה בשעה 13:00 בצהריים ברחוב ההסתדרות הסמוך לחיידר, כשהוא לובש מכנסיים בצבע בז וחולצה אפורה עם פסים כחולים.

זמן קצר לאחר מכן, התאספו מאות מתושבי העיר בחפ"ק שהוקם ברחוב הרצל, בסמוך לחיידר, נכונים לצאת לחיפושים אחר הילד, כשהדאגה לשלומו גברה לאור השעות הרבות שחלפו.

בשיאה של הדרמה, בעוד המתנדבים נערכו לחלוקה לצוותים וקצין המשטרה העביר תדרוך אחרון, נשמעה קריאה של אחד מבני המשפחה כי "מצאו אותו".

התברר כי הילד עשה את דרכו לבית סבו בקריית הרצוג בבני ברק, בעוד הסבתא הגיעה לפתח תקווה לסייע בחיפושים אחריו. דודו של הילד שיצא מהבית בדרכו לפתח תקווה, מצא אותו כשהוא בריא ושלם.

אל המקום הועברו מתנדבים שהשלימו את זיהויו של הילד ובני המשפחה הודו בהתרגשות למאות המתנדבים שהתגייסו לסייע בחיפושים.

את החיפושים ניהלו מפקד זק"א פתח תקווה ישראל גודלבסקי, מפקד היחידות המיוחדות של זק"א חיים אוטמזגין, משטרת ישראל, אנשי הביטחון של העירייה וראשי 'מחוברים לחיים', זאת לצד הנציגים החרדים בעירייה סגן ראש העיר אוריאל בוסו (ש"ס) ואליהו ברוכי (יהדות התורה).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר