ריקוטה: תפריט דגים מפתיע בניחוח איטלקי למהדרין

שבת מברכים חודש אדר, מכניסה את כולנו לאווירת "משנכנס אדר מרבים בשמחה". מזלו של חודש אדר הוא דגים, ובמטבח של ריקוטה, המסעדה האיטלקית-חלבית הטעימה למהדרין בירושלים, חוגגים עם תפריט דגים מגוון ובשלל טעמים, תוספות מפנקות ומנות מפתיעות (אוכל, שיווקי)

סלמון בריקוטה. (צילום: יחצ)

ריקוטה שוכנת בלב אזור ההיי-טק בהר חוצבים במקום פסטורלי ושקט, נקי ואלגנטי ועם שירות אישי חוויתי ומנות עשירות וטעימות במיוחד שישאירו אתכם עם טעם של עוד.

תפריט הדגים של ריקוטה מציע שלל מנות דגים בטעמים איטלקיים מפתיעים. את מנות הדגים תמצאו כבר במנות הפתיחה, עם מנה כמו יקיטורי סלמון (שיפודי סלמון טרי צרובים בפלאנצ'ה, צ'ילי מתוק, גרגירי חרדל ועירית). מנות דגים נוספות, תמצאו בתפריט הדגים הייחודי. בין המנות תמצאו דכים אפויים כמו דניס שלם, אפוי בתנור לבנים, מתובל ומולא בשיני שום, עגבניות שרי ופסטו, ומנות דגים במחבת כמו פילה בורי עשוי במחבת לוהט ברוטב חריימה חריף, שום ועשבי תיבול.

לצד זאת מציע התפריט של ריקוטה מגוון מנות פיצות ומאפים, כריכים וטוסטים, פסטות, מרקים, סלטים, מוקפצים, קינוחים, שתייה חמה וקלה, לארוחות בוקר וארוחות עסקיות או ארוחות ילדים. התפריט עשיר וייחודי ומוגש מכל הלב. והאווירה לבבית מיוחדת, היחס אישי ואכפתי, חם ומקצועי לכל אורח.

קינוחים בריקוטה. צילום: יחצ

בואו לריקוטה ותגלו את ההבדל בין מסעדה איטלקית רגילה למסעדה איטלקית מעולה!

רח' קריית המדע 3, הר חוצבים ירושלים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר