המחבל הרוצח הוא בן לאם ישראלית מחיפה

המחבל שרצח את הרב איתמר בן גל הי"ד בצומת הכניסה לאריאל הוא אזרח ישראלי תושב תל אביב בן לאם ישראלית ואב ערבי משכם. כוחות הביטחון במרדף רחב אחריו (חדשות בארץ)

המחבל כפי שנראה במצלמת האבטחה (צילום: מצלמת האבטחה)

הערב (ב') נחשף כי המחבל שרצח היום את הרב איתמר בן גל הי"ד הוא אזרח ישראל תושב תל אביב בן לאם ישראלית מחיפה ואב משכם

העיתונאי יואב זיתון מ-ynet שחשף את העניין כתב "חריג ביחס להיסטורית הפיגועים בשנתיים האחרונות: המחבל שרצח את איתמר בן גל ז"ל בכניסה לאריאל הוא בן 19, אזרח ישראלי תושב תל אביב. אביו פלסטיני משכם ואמו ישראלית. המצוד אחריו בכפר כיפת חארת ליד אריאל נמשך".

כזכור, מוקדם יותר נדקר בן גל על ידי מחבל פלסטיני בכיכר הכניסה לעיר אריאל שבשומרון. המחבל היה חמוש בשני סכינים, ודקר אותו שוב ושוב בחזהו. תחילה הוא אובחן כפצוע באורח אנוש, אך לאחר זמן קצר נקבע מותו.

חייל שהיה בסמוך והבחין במחבל, דהר לעברו עם רכבו, דרס אותו, אך זה הצליח להימלט אל אחד מכפרי האזור בתוך רכב שהמתין לו בסמוך. בזירת הפיגוע אותר תיקו של המחבל שבו היו כמה בגדים וכן תעודת הזהות שלו. כמו כן היו בתיק מסרק, ג'ל לשיער, מצת ומטען. לפי דיווחים פלסטיניים, כוחות גדולים של צה"ל נכנסו לכפר כיפל חארס בחיפוש אחר המחבל.

על פי הדיווחים, הקצין שפגע במחבל לא היה בתפקיד באותו הזמן. הוא יצא עם רכבו מאריאל, זיהה את המחבל, רדף אחריו עם הרכב ופגע בו. הקצין תוחקר על ידי המשטרה בניסיון להבין מדוע המחבל לא נוטרל והצליח להימלט.

איתמר בן גל הי"ד (29), הותיר אחריו ארבעה יתומים, הגדול שבהם בן 7 והקטן בן שנה, ואת אלמנתו מרים. במשך שנים רבות שימש הנרצח כמחנך כיתה ח' בישיבת בני עקיבא שבגבעת שמואל, וכן בישיבת הר ברכה ביישובו.

בהודעת האבל של הישוב נכתב עוד: "בית הר ברכה והישיבה המומים, אבלים וכואבים על הירצחו של ידידנו אהובנו הרב איתמר בן גל הי''ד. מחנך מסור ואב לארבעה ילדים. הלוויתו תתקיים מחר בשעה 10 בבוקר, בהר ברכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר