נמצאים הרבה בפייסבוק? יש לנו בשורה עבורכם

הקניות ברשת כבר הפכו לנחלת הכלל ולא אחת כמו ענקית הרשת 'פייסבוק' תוותר על האופציה להתעשר מזה, בקרוב בישראל ה'מרקט - פלייס' של פייסבוק (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)
חברת פייסבוק הודיעה הערב (שני) כי פלטפורמת Marketplace החדשה של החברה תושק בקרוב בישראל. המרקט - פלייס החדש של פייסבוק הוא בעצם זירת מכירה וקנייה ברמה המקומית, שתהיה נגישה בשפות עברית וערבית והפעילות בה תהיה תחת בקרה קפדנית ותהיה מותרת לשימוש לבני 18 ומעלה.
ישראל לא תהיה הראשונה, מאחר והזירה פועלת כבר ב-51 מדינות ברחבי העולם, ומונה למעלה מ-550 מיליון אנשים בכל העולם שפעילים בקבוצות מכירה וקנייה מדי חודש, וכעת יוכלו גם בישראל למכור ולקנות בצורה קלה ובטוחה. בחודש מאי האחרון, פורסמו למכירה למעלה מ -18 מיליון פריטים חדשים בשוק בארה"ב, ומספר זה ממשיך לגדול. מאז 1 בינואר 2017, נפח החיפוש ב-Marketplace גדל פי 3 ברחבי העולם.
צורת הפעולה בממשק החדש די פשוטה והיא דורשת מהמוכר לצלם את המוצר אותו הוא מעוניין להעמיד למכירה, להגדיר את המאפיינים שלו ואת המחיר אותו הוא דורש ולפרסם. כשהקונה יוכל לאתר את המוצרים לפי קטגוריות ולפלח באמצעות מסננים. ההתקשרות בין המוכר לקונה תיעשה באמצעות מסנג'ר והעיסקה עצמה לא תתבצע דרך פייסבוק.
כל פרסום שעולה במרקט - פלייס עובר בדיקה המשלבת טכנולוגיה וביקורת אנושית כדי לזהות הפרות פוטנציאליות של מדיניות המסחר של פייסבוק. כמו כן, פייסבוק מבקשת מחברי הקהילה לדווח על פריטים שאינם שייכים לפריטים המותרים ב- Marketplace, כל דיווח ייבדק באופן מיידי ופייסבוק תנקוט פעולה במידת הצורך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר