מאבק השבת

הסתה באשדוד: "להפגין בשבת - ברובע ז' החרדי"

מחאת החילונים על השבת באשדוד גולשת להסתה חמורה. חבר האופוזיציה נעים שומר יצא בקריאה להחריף את המחאה ולקיים הפגנה בעיצומה של שבת ברובע ז' החרדי (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגנה באשדוד. ארכיון (צילום: פלאש 90)

מחאת הנגד החילונית על מאבק השבת באשדוד גולשת להסתה חמורה. חבר האופוזיציה נעים שומר יצא בקריאה למארגני ההפגנות החילוניות להחריף את המחאה ולקיים אותה בשבת הקרובה, ברובע ז' החרדי.

לפי הדיווח באתר 'כאן דרום - אשדוד', קרא שומר לציבור המפגינים "להחריף את המאבק הציבורי ולזעזע את העיר והמדינה. זה הזמן לקיים הפגנה אדירה, רבת משתתפים ביום שבת בצהריים ברובע ז'".

לדבריו, "עלינו לזכור שרק מאבק ציבורי חריף עיקש ובלתי מתפשר ישיב לנו את זכויותינו".

פעיל שבת חרדי, הגיב לדברים הקשים ואמר כי "הציבור החרדי באשדוד הינו שומר חוק ומתנהל בדרכי נועם. לא ייגרר אחרי מחרחרי מלחמות שמעודדים אנרכיה והפגנות נגד החוק.

"שומר הוכיח את שנאתו לחרדים כשבעבור פופוליזם זול הוא יצא בצורה מכוערת ומסיתה נגד תוכנית שתטיב עם ילדות וילדים שסובלים מצפיפות דיור חמורה, וכל זאת כשחטאם היחיד הוא שהם גרים ברובע ז'".

לדבריו, "אשדוד כולה לא תסלח לשומר על המלחמות המיותרות שהוא מעורר בעירנו שידעה שקט ושלווה, ובכל מקרה לחרדים אין כוונה להיגרר אחריו אך תוגש למשטרה בקשה שלא תאפשר את קיום ההפגנה ברובע החרדי ובכך תמנע חיכוך מיותר ומתסיס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר