ראש בראש

מול משה אבוטבול: זה המועמד החילוני לראשות עיריית בית שמש

אחרי שהיה נראה כי הבחירות לראשות עיריית בית שמש יהיו בעיקר בין מועמדים חרדים, ל"כיכר השבת" נודע על מתמודד חילוני ראשון לתפקיד: הכירו את עו"ד שמעון ביטון (ארץ, מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אבוטבול וביטון (צילום: הדס פרוש - פלאש 90 ובאדיבות המצלם)

פרסום ראשון: מועמד ראשון שלא נמנה על הציבור החרדי צפוי להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר בית שמש; מדובר בעו"ד שמעון ביטון, מי ששימש כיועץ התקשורת של ראש העירייה הקודם דני וקנין, וצפוי להתמודד לראשות העיר ולנסות לקבל את תמיכת הציבור החילוני.

העיר בית שמש ידעה מערכות בחירות סוערות שפילגו את העיר בין חרדים לחילונים בשל מועמדים משני המגזרים שהתמודדו ראש בראש על התפקיד. כעת, אם היה נראה שהמועמדים בבחירות הקרובות הינם רק מתוך המגזר החרדי והקרב יהיה פנימי בין מועמד ש"ס משה אבוטבול למועמד 'דגל התורה', הרי שכעת מערכת הבחירות תהפוך לססגונית יותר בשל התמודדותו של ביטון.

ביטון, מאנשי בית שמש הוותיקה, כיהן בעבר כעוזרו של השר דוד לוי, וכאמור שימש במשך תקופה כיועץ תקשורת לראש העיר הקודם דני וקנין. יצוין, כי אלי כהן שהתמודד בעבר ראש בראש מול אבוטבול, לא הודיע עד כה על התמודדותו.

ראש העיר משה אבוטבול צפוי להתמודד לקדנציה נוספת, כפי שכבר הודיע בעבר, ובמקביל, ב'דגל התורה' עושים קולות של התמודדות ראש בראש, אך אלו עדיין לא החליטו אם להציג מועמד מטעמם, ובמידה וכן, האם יהיה זה סגן ראש העיר שמואל גרינברג או חבר המועצה משה מונטג.

עו"ד שמעון ביטון מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "אני מוכן לקפוץ למים, אבל לא בכל תנאי. מצפה לתמיכת ראשי המפלגות ולהתמודד עד הסוף. אני מוכן להקריב את עצמי בהרבה מובנים למען המטרה. אני נושם פוליטיקה משחר ילדותי, ומצפה לתמיכת כלל המגזרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר