פרסום ראשון

חברים במועצת חכמי התורה מחזקים את הגר"מ מזוז

שני רבנים החברים במועצת חכמי התורה של ש"ס, מפרסמים מכתבי חיזוק לראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מזוז, שמשמש גם כמנהיג "יחד". הגר"ש בעדני: "אנחנו קצת חלוקי דעות בדברים מסויימים, אבל זה לא אומר כלום" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מזוז לצד הגר"ש בעדני (צילום: יעקב נחומי ויעקב כהן, פלאש 90)

חברים במועצת חכמי התורה של ש"ס מפרסמים דברי חיזוק למנהיגה הרוחני של תנועת "יחד", הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת כסא רחמים. דברי החיזוק מתפרסמים לרגל הוצאתו לאור של עלון "בית נאמן" ה-100 במספר, שמגיש את שיעורו השבועי של הגר"מ מזוז.

בין הרבנים המברכים, נמצא חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שמעון בעדני שכותב: "קודם כל, מי אני שאני אברך, אבל באמת רוצה לברך את הגאון הרב מאזוז שליט"א, שב"ה בנה ישיבה נפלאה עם דרך של לימוד מיוחדת של חכמי הספרדים".

בהמשך כותב הגר"ש בעדני: "ובאמת כאב לי בזמנו לשמוע דברים לא הגונים שנאמרו כנגדו, אז מחיתי, בודאי עשיתי את תפקידי, ומחיתי על כבודו. צריך להזהר בכבודו של ת"ח חשוב, ה' יעזור שיהיה בריא לאורך ימים ושנות חיים, שימשיך להרביץ תורה ויעמוד על משמר התורה והיראה ועל דרך התורה הקדושה של עם ישראל".

בהמשך, מתייחס חבר המועצת למחלוקת בפן הפוליטי וכתב: "אנחנו קצת חלוקי דעות בדברים מסויימים, אבל זה לא אומר כלום, תמיד היה בעם ישראל, בין חכמי ישראל חילוקי דעות, וצריך למצוא את הדרך איך לגשר עליהם. ה' יעזור, עוד לא זכינו להגיע למצב הזה, של המברך את עמו ישראל בשלום, כך שיהיה ממש באחדות גמורה בכל הדברים, אבל אני מקוה שדוקא דרך התורה, רק זה מה שיכול לתת לנו את הכח להתאחד באיחוד גמור, ע"י התורה הקדושה שהיא צריכה להדריך אותנו ולתת לנו את האור, באיזה דרך צריך ללכת".

חבר מועצת נוסף שכותב לגר"מ מאזוז, הוא הגאון רבי משה מאיה: "זכה דורנו שיש לנו בדור שלנו את הרב מאזוז. תמיד צריך להתפלל לבריאותו, ושיפוצו מעיינותיו חוצה, ויגדיל תורה ויאדיר. בעז"ה העלון שעכשיו הגיע למאה יגיע לכהנה וכהנה כפול פי כמה וכמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר