יכנסו לתמיד: סדרת סירי לחץ 'QUATTRO' של סולתם

בישול בסיר לחץ QUATTRO מאפשר לבשל לא רק מזון בצורה מהירה יותר וחוסך זמן רב, אלא גם בישול בריא יותר עם מעט מים ומלח בעזרת האדים הלכודים בתוך הסיר ומועברים למזון. יתרון נוסף היא שמירה על הארומה והטעם הייחודי של המזון המבושל (צרכנות, שיווקי)

סדרת סירי לחץ 'QUATTRO' של סולתם. (צילום: יחצ)

בלי לחץ, ועם החזרה הטרנדית למטבח, גם סירי הלחץ עושים קאמבק. במיוחד בחורף השימוש בסירי הלחץ פורח ומתבקש. בחברת סולתם עונים על הצורך ומציגים את סדרת סירי הלחץ 'QUATTRO'. בסדרה סט 2 סירים בנפח 4ל' + 7ל', וסיר לחץ בודד בנפח 7 ליטר.

מכסה סיר הלחץ ומכסה הזכוכית בסט 2 סירים בקוטר זהה ומאפשר גם בישול רגיל בשני הסירים.

בסיר לחץ 7 ליטר הבודד גם מכסה מזכוכית בקוטר זהה המאפשר שימוש כסיר בישול רגיל.

בישול בסיר לחץ מאפשר בישול מהיר ובריא כאחד. מחקרים רבים מראים שבישול ארוך יותר עם כמות נוזלים גדולה גורמים לאיבוד רב של ויטמינים ומינרלים מהירק או הבשר בתבשיל והוא מאבד בכך מערכיו התזונתיים. בישול בסיר לחץ QUATTRO מאפשר לבשל לא רק מזון בצורה מהירה יותר וחוסך זמן רב, אלא גם בישול בריא יותר עם מעט מים ומלח בעזרת האדים הלכודים בתוך הסיר ומועברים למזון. יתרון נוסף היא שמירה על הארומה והטעם הייחודי של המזון המבושל.

הסיר בעל ידיות ארגונומיות מעוצבות ומבודדות חום. תחתית הסיר עשויה משלוש שכבות, המוצמדות בטכנולוגיית הייצור המתקדמת ביותר בעולם Impact Bonding, המקנה לתחתית חוזק מרבי ומאפשרת העברה ופיזור חום אופטימאליים ממקור החום, דרך הדפנות, אל התבשיל בכלי ובכך למעשה מסייעת לשמור על בטמפרטורה אחידה לכל אורך זמן הבישול.

סיר הלחץ QUATTRO בעל התקני בטיחות ומאפשר פתיחה וסגירה קלה ונוחה, עשוי מנירוסטה 18/10 אל חלד איכותית ועמידה לאורך שנים רבות

לסיר מערכת בטיחות משולשת בעלת 3 מנגנונים: 1. שסתום ההפעלה פועל במהירות ומשחרר את האדים מהסיר דרך הפתחים המיועדים לכך בחלקה העליון של הידית. 2. במקרה לא סביר שבו שסתום ההפעלה לא מתפקד, שסתום הבטיחות נכנס לפעולה ומשחרר מהסיר את האדים העודפים. 3. אטם מכסה הסיר מהווה מערכת בטיחות שלישית, במידה ושני השסתומים הנ"ל אינם מתפקדים, אטם הגומי מתרחב ויוצא מתוך חריץ הבטיחות שבמכסה. הדבר מאפשר ללחץ שבסיר לצאת מתחת למערכת בטיחות פתיחת המכסה.

יתרונו של הסיר הוא בקיצור זמני הבישול לדוגמא: בישול שעועית 18 דקות, אורז 3 דקות, צלי בקר 20 דקות, גרגרי חומוס 25 דקות, כרובית 5 דקות ועוד. מתאים לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה.

הסירים עומדים בתנאי תקינה מהמחמירים בעולם ומאושרים ע"י מכון התקנים הישראלי.

מחיר סט 2 סירים: 799 ₪

מחיר סיר 7 ל': 599 ₪.

להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות | או באתר האינטרנט: https://soltam.co.il/

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר