דורש חקירה אובייקטיבית

נתניהו מבהיר: "אין כאן שום התקפה אישית על המפכ"ל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו דורש לחקור את טענותיו ורמזיו של מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך כי שלח חוקרים פרטיים ומבהיר כי אין בדבריו התקפה אישית על המפכ"ל (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו דורש לחקור את טענותיו ורמזיו של מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך כי שלח חוקרים פרטיים לעקוב אחרי קציני המשטרה העסוקים בחקירתו.

לדברי נתניהו: "דמיינו איך הייתם מרגישים אם חוקרי המשטרה שמנהלים חקירה נגדכם היו טוענים שהפעלתם חוקרים פרטיים נגדם ונגד משפחותיהם. האם חוקרים שחושבים שהנחקר עוקב אחריהם, או שולח מתלוננת כנגד ראש היחידה שלהם, יכולים לעשות את מלאכתם באופן אובייקטיבי?".

"ומה זה אומר על ההמלצות שלהם?", עקץ ראש הממשלה בהקשר להמלצות המשטרה הצפויות להתפרסם בשבוע הבא.

נתנהו הבהיר: "אין כאן שום התקפה אישית, לא על המפכ"ל ולא על אף אחד אחר. השאלה האמיתית היא טוהר החקירה. והדרך היחידה לברר אותה היא על ידי חקירה אובייקטיבית, בלתי תלויה ומהירה".

לדבריו: "לא אנו הזמנו את הראיון ב'עובדה', לא אנו שמנו מילים בפיו של איש, ולא אנו קבענו את עיתוי הראיון בסמוך לפרסום ההמלצות. הטענות שהושמעו הן חמורות והן צריכות להדיר שינה מעיני כל אדם הגון".

לדברי נתניהו: "צריך לחקור את האמת ומייד. גילוי האמת וההקפדה על טוהר החקירה לא יחלישו את משטרת ישראל. להפך, הם רק יחזקו אותה ואת שלטון החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר