קונספירציה בזויה

אלדד יניב רמז: המצב בצפון בגלל המלצות המשטרה

פעיל ההפגנות אלדד יניב רמז כי ההסלמה הדרמטית במצב הביטחוני בצפון נעשה בידי ראש הממשלה בנימין נתניהו בשל המלצות המשטרה הצפויות להתפרסם • גלאון תקפה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה נתניהו (צילום: מתוך הפייסבוק של ראש הממשלה)

עו"ד אלדד יניב, מי שמוביל את הפגנות השמאל נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ומצבו המשפטי, העלה תאוריית קונספירציה לפיה כל המצב הביטחוני בצפון הארץ נוצר בכדי להגן על נתניהו.

לדבריו: "אין פטריוט ישראלי שלא שואל את עצמו: יכול להיות שכל מה שקורה בצפון זה בגלל החלטות המשטרה ביום שני? זו בדיוק הסיבה שביבי חייב להתפטר כמו אולמרט: אין לו תוקף מוסרי לקבל החלטות שיראו לנו נקיות".

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם הגיב לו: "שמעתי את ההתבטאויות החמורות על המתקפה בסוריה והרעיונות ההזויים של המניעים שלה. מזל שאתם יוצאים לרוטשילד ואנחנו מנהלים את המדינה".

גם בשמאל לא אהבו את דבריו של יניב. יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג הגיב: "במהלך היום שמעתי כמה התבטאויות חמורות הזויות המייחסות מניעים פוליטיים למצב הביטחוני. אני מבהיר כראש אופוזיציה וכמי שנמצא בתמונת העניינים - חד וחלק מדובר באירוע ביטחוני חמור. הפוליטיקה לפוליטיקה והביטחון לביטחון. שיהיה שבוע טוב ושקט".

יו"ר מרצ זהבה גלאון הגיבה: "ש לדחות בשאט נפש את כל תיאוריות הקונספירציה כאילו נתניהו מייצר מלחמה קטנה כדי להסיח את הדעת מחקירותיו. יש לבחון את ההסלמה כאילו אין חקירה ואת החקירה כאילו אין הסלמה".

עם זאת הדגישה: "היו כבר מקרים בהם ראש הממשלה נתניהו היה מדוד, שקול ומרוסן בכל הנוגע להפעלת כוח צבאי. אני בטוחה שהוא מבין שהסלמה לא תשרת את ישראל ולכן יש לקוות שלא יגרר אחרי מחררי המלחמה הידועים ליברמן ובנט. אני מאחלת החלמה מלאה לפצועים ושיבה מהירה לשגרה לתושבי הצפון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר